جلسه مهم وریا غفوری با رئیس هیات مدیره استقلال، فکری هم با کاپیتان استقلال جلسه می گذارد خبرنگاران

به گزارش مجله شرقیا، در این جلسه همینطور مقرر شد تا به زودی طی روز های پیش رو جلسه ای بین محمود فکری به عنوان سرمربی تیم با غفوری برگزار گردد تا این دو هم با یکدیگر گفتگوی مفصلی داشته باشند

جلسه مهم وریا غفوری با رئیس هیات مدیره استقلال، فکری هم با کاپیتان استقلال جلسه می گذارد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صبح امروز جلسه ای میان اسماعیل خلیل زاده و وریا غفوری برگزار گردید تا طرفین پیرامون مسائل روز باشگاه استقلال با یکدیگر بحث و گفتگو نمایند؛ با توجه به حواشی که طی روزهای اخیر پیرامون تیم ایجاد شده بود، طرفین گفتگو کردند و خلیل زاده نسبت به اینکه طرفداران از نتیجه گیری تیم ناراضی بودند با کاپیتان صحبت کرد و غفوری هم یکسری مسائل را بیان نمود.

در سرانجام این جلسه طرفین توافق کردند که موضوعات پیش آمده را با یک همدلی و همصدایی از بین ببرند و مقرر شد باشگاه برای کسب نتایج موفقیت آمیز در آینده پشتوانه تیم باشد.

پس از شایعاتی که درخصوص آینده غفوری هم مطرح شده بود این جلسه تعیین کرد که تمام برآورد ها بدون اعتبار بوده و او مانند قبل به کارش ادامه خواهد داد.

در این جلسه همینطور مقرر شد تا به زودی طی روزهای پیش رو جلسه ای بین محمود فکری به عنوان سرمربی تیم با غفوری برگزار گردد تا این دو هم با یکدیگر گفتگوی مفصلی داشته باشند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1547

به "جلسه مهم وریا غفوری با رئیس هیات مدیره استقلال، فکری هم با کاپیتان استقلال جلسه می گذارد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مهم وریا غفوری با رئیس هیات مدیره استقلال، فکری هم با کاپیتان استقلال جلسه می گذارد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید