جوایز دلاری مدال آوران ایران در جام جهانی کشتی فردا اهدا می گردد

به گزارش مجله شرقیا، جوایز دلاری دو ملی پوش کشتی ایران که در جام جهانی صربستان پیروز به کسب مدال شدند، فردابه آنها اهدا خواهد شد.

جوایز دلاری مدال آوران ایران در جام جهانی کشتی فردا اهدا می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های کشتی جام دنیای 2020 صربستان با جوایز دلاری هفته گذشته در بلگراد برگزار گردید. تیم فرنگی ایران با حسین نوری و محمدهادی ساروی در اوزان 87 و 97 کیلوگرم در این رقابت ها حضور پیدا کرد که ساروی پیروز به کسب مدال برنز شد.

تیم آزاد ایران نیز با توجه به مثبت شدن تست کرونای امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم، با رحمان عموزاد در وزن 57 کیلوگرم در این پیکارها حضور یافت که او نیز مدال برنز وزن اول را از آن خود کرد.

میزبان جام دنیای برای هر وزن جایزه 10 هزار دلاری در نظر گرفته بود که به نفر اول 4 هزار دلار، نفر دوم 3 هزار دلار و نفرات سوم هر وزن 1500 دلار تعلق می گرفت.

صربستانی ها جوایز دلاری را در حین برگزاری مسابقات به مدال آوران ندادند و با توجه به مسائل مربوط به انتقال پول در ایران، قرار شد فدراسیون کشتی این رقم را از محل بدهی هایش به اتحادیه دنیای به دو کشتی گیر اهدا کند.

بر این اساس صبح فردا (پنجشنبه) طی مراسمی که پیش از تمرین اردونشینان صورت می پذیرد، عموزاد و ساروی جایزه نقدی 1500 دلاری شان را از رئیس فدراسیون دریافت خواهند کرد.

پیش از این جوایز سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی نیز بابت انتخاب شان به عنوان مربیان برتر آسیا نیز از محل بدهی های فدراسیون به شورای کشتی آسیا پرداخت شده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1420

به "جوایز دلاری مدال آوران ایران در جام جهانی کشتی فردا اهدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز دلاری مدال آوران ایران در جام جهانی کشتی فردا اهدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید