خبرنگاران پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی شهر قزوین، چشمگیر است

به گزارش مجله شرقیا، قزوین- خبرنگاران - مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: طرح های عمرانی شهر قزوین از ابتدای امسال به منظور افزایش رفاه و امنیت شهروندان با حداکثر توان در حال انجام هستند و به پیشرفت فیزیکی مطلوبی رسیده اند.

خبرنگاران پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی شهر قزوین، چشمگیر است

به گزارش خبرنگاران، سلیمان بهرامی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اضافه نمود: فرایند اجرای پروژه های سازمان عمران با هدف ارتقای سطح نگهداشت شهر، بهسازی و تسهیل در عبور و مرور شهفرایندان با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات مکانیزه به پیشرفت قابل توجهی دست یافته اند.

بهرامی اضافه نمود: طرح تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) در سال 1397 شروع شد و تا به امروز رشد 85 درصدی داشته و بلوار اصلی آماده جدول گذاری است.

وی اضافه نمود: رمپ های آ، بی و سی این طرح تا حد زیادی رشد فیزیکی داشته و رمپ و لوپ دی زیر بار سنگین ترافیکی قرار گرفته است.

این مسوول ادامه داد: همچنین طرح تعریض جاده اسماعیل آباد با مسیری به مساحت هزار و 700 متر در عرض 17 متر که در سال گذشته شروع شده بود تا به امروز رشد فیزیکی 85 درصدی داشته است.

بهرامی گفت: طرح پل شرکت نفت به طول یک کیلومتر 100 درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه شهرک بزرگیه 71 درصد، آماده سازی بهشت فاطمه 90 درصد، آماده سازی بزرگ زاده 80 درصد و ستاد اقامه نماز 91 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و عملیات عمرانی مناسب سازی، آسفالت و خاکبرداری آنها مطلوب و قابل توجه است.

به گفته وی طرح سرای محله تا به امروز 99 درصد، پروژه ساختمان پسماند 60 درصد، طرح اتصال پل ابوترابی به پل ولایت 49 درصد و طرح روکش آسفالت دستی، تراش و بازسازی آسفالت ماشینی و فروش آسفالت به مناطق سه گانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بهرامی اضافه نمود: این پروژه های عمرانی با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری، لزوم انجام فعالیت های عمرانی و اجرای تعهدات در راستای تأمین رفاه و جلب رضایتمندی شهفرایندان در حال انجام هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1418

به "خبرنگاران پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی شهر قزوین، چشمگیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی شهر قزوین، چشمگیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید