دروازه بان سرشناس در راه استقلال

به گزارش مجله شرقیا، ریکاردو ساپینتو بلافاصله بعد از سرانجام بازی به صنعت نفت به سمت سید حسین حسینی رفت و چند ثانیه ای با او صحبت کرد و به نظر می رسد از نحوه گل خوردن وی راضی به نظر نمی رسید و از او انتقاد کرد.

دروازه بان سرشناس در راه استقلال

سید حسین حسینی نه در این بازی بلکه در چند بازی مهم از جمله ملاقات رفت با پرسپولیس نتوانست نمایش خوبی در چارچوب دروازه استقلال داشته باشد و با سیو های طلایی امتیازات مهمی را برای تیم به ارمغان بیاورد. به نظر می رسد با ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال یک دروازه بان نو و مدعی به کادر فنی تیم اضافه می گردد. گفته می گردد با بازگشت حسین پورحمیدی دروازه بان تیم آلومینیوم اراک به تراکتور احتمالا محمد رضا اخباری پیراهن تیم آبی را می پوشد. دروازه بان فعلی تراکتور در آخرین مصاحبه ای که داشت، از حضور در تیم استقلال استقبال کرد. به خصوص که این حضور می تواند وی را به دروازه تیم ملی نزدیک تر کند.

حضور محمد رضا اخباری در استقلال و بازگشت حسین پورحمیدی به تراکتور می تواند یکی از نقل انتقالات جالب تابستانی فوتبال ایران باشد. حضوری که ممکن است واکنش هایی را هم از سوی سید حسین حسینی به همراه داشته باشد و ممکن است به خروج دروازه بان دوم و یا سوم استقلال از تیم بیانجامد. سید حسین حسینی در فصل قهرمانی بازی در کنار رشید مظاهری را تجربه کرد. این رقابت موجب شد او یک فصل خوب به همراه استقلال پشت سر بگذارد و در فصل بدون شکست قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2250

به "دروازه بان سرشناس در راه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان سرشناس در راه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید