دفاع جالب ساری از خودش برابر نقدها تند مانچینی

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی ناپولی به انتقاد شدید اللحن همتایش در اینتر که از او به خاطر رفتارش در جریان بازی دو تیم در جام حذفی ایتالیا شکایت داشت، پاسخ داد.

دفاع جالب ساری از خودش برابر نقدها تند مانچینی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتسیو ساری از خود درباره اتهاماتی که روبرتو مانچینی به او نسبت داد دفاع و ادعا کرد که سرمربی اینتر نیز به او توهین نموده است.

مانچینی و ساری شب گذشته (سه شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا در استادیوم سن پائولو به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با نتیجه 2 بر صفر برد. در دقایق سرانجامی بازی زمانی که داور چهارم وقت های تلف شده را خاطرنشان کرد، مانچینی به سراغش رفت تا دلیل زیاد بودن آن را جویا گردد و در همان حین ساری به او توهین کرد.

مانچینی پس از بازی چیزهایی که ساری به او گفته بود را بازگو و تأکید کرد که سرمربی ناپولی باید از دنیای فوتبال بیرون انداخته گردد. مانچو ادعا کرد که ساری او را با الفاظ نژادپرست و همجنس باز خطاب نموده است و بابت رفتاری که داشته است، باید شرمنده باشد.

ساری هم اما ساکت ننشست و پاسخ مانچینی را داد. سرمربی ناپولی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: از این اتفاقات در زمین رخ می دهد. به من یاد داده اند زمانی که داور سوت سرانجام بازی را زد، شما باید با همتای تان دست بدهید و همه چیز را همان جا تمام کنید. در بعضی شرایط که استرس و اضطراب دارید، از این دست اتفاقات ممکن است رخ دهد. من در رختکن از مانچینی عذرخواهی کردم و همه چیز باید همانجا تمام می شد. نظیر اتفاقی که افتاد در این ورزش زیاد رخ می دهد.

ساری ادامه داد: حالا مردم مرا نژادپرست، مردم ستیز و با دیگر القاب زشت خطاب می نمایند. من از آن چیزی که گفتم منظور خاصی نداشتم و آن واژه اولین چیزی بود که به زبانم آمد. دفعه بعد او را دموکریستیانو (عضو حزب منحل شده دموکریستیان ایتالیا) خطاب خواهم کرد. من آن چیزهایی که مانچو می گوید، نیستم.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی که تیمش در این فصل فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته و صدرنشین جدول رده بندی سری A است، در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر رفتارش محروم خواهد شد، گفت: محروم شوم؟ چرا باید محروم شوم؟ این هم یک توهین است، مثل بسیاری دیگر از توهین ها. مانچینی هم مرا پیر خرفت خطاب کرد، پس آیا من هم باید بگویم که او به افراد مسن توهین نموده است؟ من از مانچینی عذرخواهی کردم، اما واقعیت این است که حتی یادم نیست دقیقاً از چه واژه هایی برای خطاب کردن او استفاده کردم.

ساری اهل منطقه توسکانی ایتالیاست، منطقه ای که مردمش به دشنام دادن و استفاده از الفاظ رکیک در مکالمات عامیانه شان معروف هستند. تا به امروز لحن خشن و حاضرجوابی ساری در مصاحبه هایش جذاب توصیف می شد، اما بعید نیست که بعد از ماجرایی که رخ داد مربی ناپولی مجبور گردد رفتارش را تغییر دهد.

سرمربی آبی پوشان شهر ناپل سپس به بازی و نتیجه ای که برای آن رقم خورد اشاره داشت و اعتراف کرد که تیمش انسجام کافی نداشته است.

او گفت: این باخت تقصیر من است. سعی داشتم در فرایند بازی تعادل برقرار کنم و در سرانجام کار اینتر را غافلگیر کنیم، اما در چنین شرایطی یک حادثه کوچک می تواند کل برنامه شما را از بین ببرد. این بازی برای ما واقعاً مهم بود و کارت قرمزی که دریس مرتنس گرفت مرا واقعاً عصبانی کرد. شما می توانید یک پنالتی بدهید یا ندهید، اما دریافت کارت زرد دوم به خاطر شیرجه زدن واقعاً غیرقابل قبول است. تیم ما تا زمانی که اینتر گل دومش را نزده بود، متعادل بازی می کرد و همه چیز را تحت کنترل داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 573

به "دفاع جالب ساری از خودش برابر نقدها تند مانچینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع جالب ساری از خودش برابر نقدها تند مانچینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید