دنبال جایگزین مهدی جاوید هستیم، از افشین کاظمی بی خبرم

به گزارش مجله شرقیا، حمید بی غم در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به خریدهای جدید تیم فوتسال گیتی پسند، به حضور دو بازیکن این تیم در مس سونگون پرداخت و همچنین خاطرنشان کرد نه او و نه گیتی پسند از وضعیت افشین کاظمی خبری ندارند.

دنبال جایگزین مهدی جاوید هستیم، از افشین کاظمی بی خبرم

مشروح گفتگوی بی غم در ادامه می آید:

* خبرنگاران - تمرینات پیش فصل تیم گیتی پسند چه زمانی شروع می گردد؟

- حمید بی غم: اگر لیگ برتر در تاریخ ششم تیرماه شروع گردد، ما هم تمریناتمان را 25 اردیبهشت استارت می زنیم تا آماده حضور در لیگ برتر شویم. تا الان حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی دو بازیکن توانمند را جذب نموده ایم. همچنین حسین فهیمی بازیکن خوب حفاری را گرفته ایم. از بازیکنان فصل گذشته گیتی پسند هم با همه صحبت کردیم و از کسانی که دوست داشتند بمانند، با آغوش باز استقبال کردیم.

* مسلم اولادقباد و محمد شجری دو بازیکن گیتی پسند بودند که بلافاصله بعد از حضور شما در این تیم، به مس سونگون پیوستند. آیا پیگیر بازگشت این دو بازیکن هستید یا خیر؟

- به عنوان مربی تیم نمی توانم بگویم این بازیکنان را نمی خواهم. شجری و اولادقباد هم در لیست من بودند ولی رسیدگی به وضعیت آنها در حیطه اختیارات باشگاه گیتی پسند است.

* آیا اگر به هر دلیلی این دو بازیکن به گیتی پسند بازنگشتند، برای جانشین آنها پیش بینی های لازم را دارید؟

- یک مقدار الان کارمان سخت است چون هنوز نمی دانیم این بازیکنان بر می گردند یا خیر. اگر بیایند که هیچ ولی اگر نیایند باید نفرات دیگری را جایگزین کنیم. با یکی دو بازیکن هم صحبت هایی داشته ایم و باید ببینیم چه می گردد. مثل برخی از مربیان نیستم که با هفت بازیکن صحبت می نمایند. این موضوع اخلاقی نیست. من با بازیکنی صحبت می کنم که بدانم به تیم اضافه می گردد.

* با توجه به جذب سه بازیکن و تمدید قرارداد برخی از نفرات قدیمی، چند بازیکن دیگر به گیتی پسند اضافه می شوند؟

- طبق عرف در نیم فصل اول با 14 بازیکن وارد مسابقات می شویم و دو جای خالی را هم برای نیم فصل می گذاریم. با یکی دو بازیکن صحبت هایی داشته ایم ولی با باشگاهشان قرارداد دارند. برای همین با باشگاه آنها وارد مذاکره شده ایم و منتظر پاسخ هستیم.

* مهدی جاوید هم که از گیتی پسند جدا شده است. علت جدایی این بازیکن چه بود؟ آیا جایگزینی برای جاوید مدنظر دارید؟

- شخصاً مسئله ای با جاوید نداشتم. با این بازیکن صحبت کردم ولی می گفت تمایل ندارد در گیتی پسند بماند. در پست جاوید، سعید احمدعباسی را داریم که بازیکن قابل، گلزن و با انگیزه ای است. با یک بازیکن دیگر هم صحبت نموده ایم که منتظر پاسخ باشگاهش هستیم.

* آیا امکان دارد بازیکن خارجی هم به خدمت بگیرید؟

- با این وضعیت ارزی امکان جذب بازیکن خارجی سخت و بعید است.

* با این حال شما در نظر دارید مربی خارجی به کادر فنی خودتان اضافه کنید؛ درست است؟

- اگر بتوانیم دستیاری پیدا کنیم که با بودجه باشگاه هماهنگ باشد بله؛ در غیر این صورت مربی خارجی هم نمی گیریم. دنبال قیمت هایی نیستیم که خارج از عرف باشد. گیتی پسند یک باشگاه خصوصی است و هدف اول باید این باشد که سرمایه گذاران در فوتسال را حفظ کنیم. نباید جوری عمل کنیم که افراد دلسوز برای فوتسال فقط یک یا دو سال تیمداری نمایند و هزینه زیادی روی گردنشان بگذاریم. حفظ این افراد در فوتسال برای من مهمتر است.

* از افشین کاظمی (بازیکن فصل گذشته گیتی پسند) چه خبر؟ آیا این بازیکن هم در لیست شما قرار گرفته است؟

- از کاظمی هیچ خبری نیست. نه من خبری دارم و نه باشگاه. از گیتی پسند چند بار با کاظمی تماس گرفتند ولی پاسخگو نبود. باید ببینیم چه زمانی به تماس ها پاسخ می دهد و موضع باشگاه در قبال این بازیکن چیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 205

به "دنبال جایگزین مهدی جاوید هستیم، از افشین کاظمی بی خبرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال جایگزین مهدی جاوید هستیم، از افشین کاظمی بی خبرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید