برطرف احتیاج بازار پوشاک به وسیله تولیدات داخلی

به گزارش مجله شرقیا، رئیس اتحادیه پوشاک تهران با بیان اینکه نظارت و بازرسی های اتحادیه تا سرانجام ایام نوروز سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی نسبت به سال گذشته، برطرف احتیاج بازار ایران به وسیله تولیدات داخلی انجام خواهد شد.

برطرف احتیاج بازار پوشاک به وسیله تولیدات داخلی

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ابولقاسم شیرازی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: همچون سالهای گذشته اتحادیه از نیمه اول اسفندماه به مدت یک ماه جشنواره فروش فوق العاده را با مشارکت بیش از 2500 واحد صنفی در شهر تهران اجرایی خواهد نمود.

رئیس اتحادیه پوشاک تهران با تاکید بر اینکه میزان فراوری پوشاک داخلی کشور از بعد کمی و کیفی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اعلام نمود: بازار در ایام افزایش تقاضای خاتمه سال با کمبود روبرو نخواهد بود و احتیاج بازار شب عید پوشاک به طور حتم به وسیله فراوریات با کیفیت و متنوع ایرانی پوشش داده خواهد شد.

وی توضیح داد: از ابتدای دی ماه نظارتهای پیشگیرانه اصناف و اتحادیه تشدید شد و در اسفندماه نظارتهای کنترلی بر مولفه های قیمت و کیفیت بیش از گذشته افزایش می یابد.

شیرازی با اشاره به اینکه نظارت های اصناف در راستای حفظ حقوق و رضایتمندی مشتریان است، گفت: بازرسی و نظارتهای اتحادیه که به درخواست مراجع نظارتی همچون نیروی انتظامی پلیس در ماه های گذشته شروع شده، همچنان ادامه دارد و این نظارت ها در ایام منتهی به ایام عید نوروز تشدید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 749

به "برطرف احتیاج بازار پوشاک به وسیله تولیدات داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف احتیاج بازار پوشاک به وسیله تولیدات داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید