رندرهای موتورولا ریزر لایت طراحی این گوشی تاشو مالی را نشان می دهند

به گزارش مجله شرقیا، ظاهرا سال جاری قرار است با دو مدل تازه گوشی تاشو موتورولا ریزر روبرو شویم. همانطور که احتمالا می دانید، مدل اصلی موتورولا ریزر پلاس نام دارد که از نمایشگر بیرونی بزرگ تری بهره می برد. در کنار این گوشی، قرار است یک مدل مقرون به صرفه تر به نام موتورولا ریزر لایت هم معرفی گردد که قیمت پایین تری دارد.

رندرهای موتورولا ریزر لایت طراحی این گوشی تاشو مالی را نشان می دهند

حالا به لطف انتشار رندرهای مربوط به گوشی موتورولا ریزر لایت، می توانیم به طراحی آن بپردازیم. همانطور که می توانید ببینید، نمایشگر بیرونی این گوشی بسیار کوچک است و حتی نسبت به نسل های قبلی هم مقدار کوچک تری دارد. البته این نمایشگر مانند مدل پلاس، دوربین های اصلی را هم در احاطه خود قرار داده و در کل طراحی این گوشی تا حد زیادی یادآور گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ است.

هنوز معین نیست این مدل لایت چه تفاوت هایی با مدل اصلی دارد. بدون شک با چیپست ضعیف تر و رم پایین تری روبرو خواهیم بود ولی در خصوص جزئیات این موارد نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. اما در هر صورت همین که موتورولا می خواهد دو مدل گوشی تاشو با قیمت های مختلف راهی بازار کند، یک اتفاق مجذوب کننده محسوب می گردد. با وجود اینکه هنوز قیمت این گوشی فاش نشده، ولی امیدواریم قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر گوشی های تاشو موجود در بازار داشته باشد.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2240

به "رندرهای موتورولا ریزر لایت طراحی این گوشی تاشو مالی را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای موتورولا ریزر لایت طراحی این گوشی تاشو مالی را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید