رویداد State of Play پلی استیشن بامداد آدینه همین هفته برگزار خواهد شد

به گزارش مجله شرقیا، همان طور که می توانستیم پیش بینی کنیم، پلی استیشن هم رویدادی را برای ماه ژوئن تدارک دیده است. طبق اعلام رسمی شرکت تفریح های تعاملی سونی، جدیدترین قسمت رویداد State of Play قرار است در ساعت 2:30 بامداد آدینه 13 خرداد (2 ژوئن) برگزار گردد.

رویداد State of Play پلی استیشن بامداد آدینه همین هفته برگزار خواهد شد

بیش از 2 ماه است که از آخرین قسمت رویداد State of Play سپری شده است و اکنون سونی بالاخره تصمیم گرفته تا قسمت تازه آن را معرفی کند. این رویداد که قرار است ساعت 2:30 بامداد آدینه پخش گردد، تقریباً 30 دقیقه خواهد بود و در آن شاهد معرفی های تازه و به روزرسانی هایی برای بازی های از قبل معرفی شده برای پلی استیشن خواهیم بود.

طبق گفته سونی، در این رویداد شاهد چندین معرفی هیجان انگیز از سوی ناشرهای شخص ثالث خواهیم بود و بعلاوه چند بازی که در حال حاضر برای پلی استیشن وی آر 2 در حال توسعه است، مشاهده خواهیم کرد. طبق معمول می توان این رویداد را از مکان هایی مانند توییچ یا یوتیوب به صورت زنده مشاهده کرد.

پلی استیشن در این چند سال اخیر معمولاً مراسم های کوچک تر خود را در قالب State of Play برگزار نموده است و این مراسم هم از احتمالاً از همین قانون پیروی می نماید و به احتمال زیاد مراسم بزرگ تر پلی استیشن مثل دو سال گذشته در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

با این وجود، این احتمال وجود دارد که این State of Play کمی از قسمت های قبلی این رویداد بزرگ تر باشد. برای این حدس خود چند علت داریم. اولین علت اینکه معمولاً قسمت های قبلی State of Play نهایتاً حدود 20 دقیقه بودند اما این مراسم قرار است حدود 30 دقیقه یا بیشتر باشد. از طرف دیگر، برای معرفی رویدادهای قبلی State of Play سونی معمولاً دو یا نهایتاً سه روز قبل از برگزاری مراسم آن را معرفی می کرد اما برای این رویداد از یک هفته قبل کار معرفی و تبلیغ برای آن را انجام داده است که ممکن است نشان دهنده تمرکز بیشتر روی آن باشد.

بعلاوه چند روز پیش جیم رایان اعلام کرد که پلی استیشن وی آر 2 در زمان عرضه بیش از 20 بازی از سوی استودیوهای داخلی و استودیوهای شخص ثالث خواهد داشت. از آنجایی که حضور بازی های پلی استیشن وی آر 2 در این رویداد تأیید شده اند، حداقل می تواند انتظار داشت که چند بازی مهم برای این دستگاه واقعیت مجازی معرفی گردد.

علاوه بر این شایعه های فراوانی هم درباره برخی از بازی های مختلف استودیوهای داخلی پلی استیشن وجود دارد که ممکن است برخی از آن ها را در اینجا ببینیم. بعلاوه سونی در بیانیه خود روی معرفی های هیجان انگیز از سوی ناشرهای شخص ثالث تأکید نموده که این موضوع می تواند در نوع خود جالب باشد.

با این وجود، بهتر است حدس نکنیم که چه آثاری را ممکن است در این رویداد ببینیم چراکه این کار بیشتر اوقات فقط باعث ناامیدشدنمان می گردد.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2093

به "رویداد State of Play پلی استیشن بامداد آدینه همین هفته برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد State of Play پلی استیشن بامداد آدینه همین هفته برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید