طراحی دکوراسیون اداری با پلان آزاد

به گزارش مجله شرقیا، دفاتر کار اغلب محیط هایی هستند که کارمندان صرفا جهت کار در آن حضور دارند.راحتی در محیط کار و احساس زندگی کردن از موارد مهمی است که مستقیما روی راندمان کار کارمندان تاثیر دارد.محیط کاری میتواند در حالی که حس کار را منتقل میکند بلکه انرژی مثبت وحس راحتی را به کارمند بدهد.ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی خبرنگاران به یک ساختمان اداری و فضائی راحت اشاره نموده ایم.

طراحی دکوراسیون اداری با پلان آزاد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ایده طراحی

نوع جدیدی از فضای اداری توسط مجری دکوراسیون طراحی شده است، که توسط اعضای شرکت برای پروژه های مختلف مستقل مورد استفاده قرار می گیرد. برای طراحی مشاغل جدید این کمپانی مشهور ژاپنی ، سبک اداری مختلفی لازم بود. این فضا با فضای اداری معمول فرق می کرد ، جایی که فضای معمول برای افراد فراهم می شد که در میز کار خود کار نمایند . در چارچوب چندین پروژه و گروهی از مردم که همزمان با هم کار می نمایند ، هدف این بود که افراد تیم های مختلف احساس نمایند که در یک فضای واحد مشترک هستند.

سیرکولاسیون داخلی

او کل دفتر یک فضای باز عظیم با یک فضای مبل عظیم غرق شده در مرکز است ، جایی که کارگران می توانند وقت خود را در فضای دلخواه خود سپری نمایند و طبق خواست خود کار نمایند - یا روی مبل عظیم ، میز یا میز قهوه ای گوشه ای بنشینند و وقت خود را رو به منظره ای از شهر بگذرانند.

از قسمت ورودی که وارد دکوراسیون اداری میشویم در دو طرف راهرو هایی قرار گرفته است که میزهای اداری در آنجا قرار گرفته شدند.در هسته مرکزی شرکت یک فضای نشیمن با مبل های راحتی که منظه ای بی نظیر را در روبروی خود به همرا دارد.معمار در شرکت از اختلاف ارتفاع استفاده نموده است که از فضای اصی به وسیله دو پله 16 سانتی به داخل فضای نشیمن میرسد.در قسمت پشتی نشیمن یک پرده نمایش تعبیه شده است که دوعدد پروژکتور بر روی آن نمایش دادده میشوند. نکته این است که این اجرای دکوراسیون اداری ایجاد شده است که مردم بتوانند در واقع احساس آرامش در خانه خود نمایند که از آن الهام گرفته شده و برای همه فضاهای مشترک ، مانند محیط زندگی و یا ناهار خوری ، واقعاً استراحت نمایند و وقت خود را در آزادی بگذرانند. برای ایجاد مکانی ، جایی که مردم بتوانند آینده را حس نمایند ، از فناوری در فضای داخلی که زندگی روزمره را در بر می گیرد ، به عنوان راهی برای بیان جدید بودن استفاده شده است.

جزئیات طراحی

صفحه نمایش با وضوح بالا با تصاویر با بازده بالا که در مرکز دفتر جاری می شوند ، تصاویر با رنگ روشن را در کل فضا منتشر می نماید. با تار شدن مرزهای بین تصویر و واقعیت ، طراح میخواهد عبارتی را بیان کند که نماد آینده واقعی باشد. دیوارها ، ستونها و پیشخوان آشپزخانه با استفاده از یک ماده گچ با بافت نرم به سرانجام رسیده و ضمن تاکید بر جسارت مواد جامد ، فضای ملایمی به فضا می افزاید.

میزهای سفارشی طراحی شده و دکوراسیون لوکس با میزهای ناهار خوری به شکل مجسمه ای ، با نمای نزدیک با لمس انسان ، کنتراست دلپذیری را با اتمام دیوار ایجاد می نمایند. در مقابل فضای باز ، اتاق جلسات که توسط یک دیوار خمیده گچ و سایه های نرم احاطه شده است ، فضای آن بسیار ساکت تر است و طراحی نشان دهنده آرامش آن است.

به وسیله شیشه ، با استفاده از درجه بندی رنگ مشخصه ، نور کم رنگی داخل اتاق جریان می یابد. با بازسازی نور ، شکل ، مواد و روشی که مردم وقت خود را در محل کار می گذرانند ، کل دفتر به یک فضای راحت تبدیل شده است و ارائه دهنده یک نمای جدید از آینده است.

منبع: هیرادانا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1175

به "طراحی دکوراسیون اداری با پلان آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون اداری با پلان آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید