فروش بیمه نامه مسئولیت تجارت نو 275 درصد رشد کرد

به گزارش مجله شرقیا، مدیربیمه های مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت نو، خبر از آن داد که، باوجود مسائل موجود در سال جاری، تجارت نو دربازه زمانی شش ماهه اول سال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، در پرتفوی بیمه نامه های مسئولیت رشد 275 درصدی را رقم زده است.

فروش بیمه نامه مسئولیت تجارت نو 275 درصد رشد کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از چابک آنلاین؛ محبوبه ضیاءفروغی، با اشاره به خرد بودن حق بیمه های انواع زیر رشته های این گروه بیمه ای، تاکیدکرد: این مهم جزء با تلاش شبکه فروش و تعامل همکاران شعب سراسرکشور نمی توانست محقق شود.

وی، آموزش شبکه فروش، شناسایی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب در برطرف کردن چالش های پیش رو در امر بازاریابی و فروش و ایجاد انگیزه برای رقابت در صنعت بیمه را از جمله ابزارهای تحقق این موفقیت برشمرد.

مدیر بیمه های مسئولیت، مهندسی و انرژی اذعان داشت: بیمه نامه های مسئولیت بعد ازبیمه نامه های تکمیل درمان وشخص ثالث، سومین رشته با ضریب خسارت بالا درصنعت بیمه محسوب می شوند به همین دلیل فروش بیشتر توام با کنترل خسارت، جز از طریق شناسایی، کنترل و مدیریت ریسک امکان پذیرنخواهد بود.

وی گفت: ضریب نفوذ رشته های بیمه مسئولیت در جامعه در مقایسه با سایر رشته های بیمه ای بسیار ناچیز است، بیمه های مسئولیت بیمه هایی با ماهیت حقوقی هستند.

ضیاءفروغی اضافه نمود: افراد چنانچه در صورت انجام و یا ترک فعل به دیگران زیانی وارد کنند مسئول جبران خسارات وارده هستند، بنابراین با آگاهی آنها به مسئولیت های خود در تصدی انواع مشاغل، می توان شاهد رشد سهم این رشته در صنعت بیمه بود.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و مکان های عمومی و تفریحی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: این امر نه تنها زیان قابل توجهی را به صاحبان مشاغل مرتبط با فعالیت های مذکور واردکرد، بلکه صنعت بیمه نیز تحت تاثیر قرار داد.

مدیربیمه های مسئولیت، مهندسی و انرژی گفت: در راستای افزایش فروش، سیاست شرکت بیمه تجارت نو ارائه سرویس و خدمات مطلوب و مناسب در زمان بروز خسارت به مشتریان است.

وی اظهارداشت: در این شرایط، تنها با شناسایی و ارزیابی مناسب ریسک ها وآموزش رعایت اصول ایمنی متناسب با فعالیت مشاغل به بیمه گذاران، می توان زیان وارده به شرکت های بیمه ای در این حوزه را مدیریت کرد که نسبت خسارت پایین بیمه های مسئولیت، مهندسی و انرژی در تجارت نو موید این موضوع است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1319

به "فروش بیمه نامه مسئولیت تجارت نو 275 درصد رشد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بیمه نامه مسئولیت تجارت نو 275 درصد رشد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید