فوتبال دنیا، کاسانو: صرفنظر از یوونتوس و ایگواین، کالچو دیگر چیزی ندارد، همه بازیکنان نسل فعلی مزخرف هستند

به گزارش مجله شرقیا، فوتبال دنیا - آنتونیو کاسانو در اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی، فوتبال ایتالیا را تخریب شخصیت کرد و بهترین و بدترین هایی که در کنارشان کار نموده است را نام برد.

فوتبال دنیا، کاسانو: صرفنظر از یوونتوس و ایگواین، کالچو دیگر چیزی ندارد، همه بازیکنان نسل فعلی مزخرف هستند

به گزارش خبرنگاران، کاسانوی 36 ساله که روز گذشته (شنبه) تنها دو هفته پس از شروع تمریناتش در تیم ویرتوس انتلای ایتالیا گفت برای آخرین بار کفش هایش را آویزان می نماید، در یک برنامه تلویزیونی طنز، گفت: فوتبال سال 1999 خیلی بهتر از الان بود. تمام بازیکنان نسل فعلی مزخرف هستند. آنها یک مشت آدم گمنام هستند. یوونتوس را از سری A و گونسالو ایگواین را از میلان بگیرید، فوتبال ایتالیا دیگر هیچ قهرمانی ندارد.

کاسانو سپس به خاطره تلخی که در دوران بازیگری اش در اینتر، درگیری فیزیکی با آندره آ استراماچونی اشاره داشت. او در پاسخ به این سؤال که آیا حقیقت دارد که او و استراماچونی به یکدیگر مشت زدند گفت: او چنین چیزی را می خواهد! اما نه. ما فقط یکدیگر را هل دادیم. همین. فابیو کاپلو بزرگترین سرمربی است که زیر نظرش کار نموده ام و آدریانو گالیانی هم بهترین مدیر 30 سال گذشته. فرانچسکو توتی در کنار روبرتو باجو و پائولو مالدینی بهترین بازیکن ایتالیایی تاریخ هستند. بدترین سرمربی هم که داشته ام استراماچونی بود. آن موقع بازیکنان بد هم زیاد بودند که نمی توانم اسم همه آنها را بیاورم. یووه قویترین تیم ایتالیا است و یکی از بهترین تیم های اروپا. با این حال من مناسب بازی برای آنها نبودم. آنها مرا بعد از سه روز بیرون انداختند. روز اول امضای قرارداد، روز دوم تمرین و روز سوم فسخ قرارداد. کاسانو بار دیگر خداحافظی کرد و قول برنگشتن داد!

تیم ملی ایتالیا بعد از 60 سال نتوانست به جام جهانی صعود کند. کاسانو درباره ناکامی بزرگ تیمی که خودش سابقه بازی در آن را دارد تأکید کرد: حق مان بود چون آن تیم حتی یک تیم متوسط هم نبود. آن ناکامی بی چون و چرا تقصیر بازیکنان بود. حتی پپ گواردیولا، بهترین مربی جهان هم نمی تواند بدون داشتن بازیکنان مناسب معجزه کند. همیشه این بازیکنان هستند که می برند و مربیان هستند که می بازند. روبرتو مانچینی گزینه مناسبی برای راهنمایی یک تیم فوق العاده است. آیا او به درد یک تیم متوسط هم می خورد؟ من تردید دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 71

به "فوتبال دنیا، کاسانو: صرفنظر از یوونتوس و ایگواین، کالچو دیگر چیزی ندارد، همه بازیکنان نسل فعلی مزخرف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کاسانو: صرفنظر از یوونتوس و ایگواین، کالچو دیگر چیزی ندارد، همه بازیکنان نسل فعلی مزخرف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید