قول مساعد نوبخت برای پرداخت حق التدریس معلمان

به گزارش مجله شرقیا، تهران (پانا) - معاون رئیس جمهور در خصوص پرداخت حق التدریس معلمان در اسفند 98 و فروردین 99 قول مساعد داد.

قول مساعد نوبخت برای پرداخت حق التدریس معلمان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و اموربین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، در ابتدای جلسه محمدباقر نوبخت ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم، از زحمات همه فرهنگیان عزیز و گرانقدر به ویژه در دوره کرونا که برای استمرار فعالیت های آموزشی دانش آموزان مجدانه پیگیر بودند و با تمام توان نسبت به برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی اهتمام ورزیدند، تشکر و قدردانی کرد.

پس از بیان مسائل مختلف از جمله پرداخت حق التدریس شاغلین و بازنشستگان اسفند ماه سال 1398 و همچنین فرایند تصویب و اجرای نظام رتبه بندی معلمان، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تأکید کرد: لایحه نظام رتبه بندی معلمان در تاریخ 25 اسفند 1399 توسط دولت به مجلس محترم شورای اسلامی ارسال شده است و پس از تصویب این لایحه در مجلس و ابلاغ آن به دولت، از تاریخ 1/1/1400 اجرایی خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در خصوص نگرانی مطرح شده درباره عدم پرداخت حق التدریس معلمان در اسفند ماه 1398 نیز گفت: با توجه به این که در ابتدای آغاز بیماری کرونا و ادامه فعالیت ها و انتقال آموزش و کلاس های درس از حالت حضوری به فضای مجازی و استمرار فعالیت آموزشی دانش آموزان، معلمان زحمات زیادی را متقبل شده اند، می کوشیم در این زمینه هر پیگیری ای که به وسیله سازمان برنامه و بودجه لازم باشد، انجام گردد.

در ادامه نوبخت اظهار کرد: دولت توان و زمان زیادی گذاشته است تا برای ایجاد نگاه ویژه نسبت به جامعه معلمان و قدردانی از کوشش های آنان فرصتی را فراهم کند که به وسیله لایحه نظام رتبه بندی معلمان این فرصت فراهم شده است. این لایحه دارای پتانسیل های خوبی است و در صورت تصویب در مجلس شورای اسلامی؛ مقدمات رضایت شغلی معلمان و توسعه صلاحیت های حرفه ای آنان و همچنین، ارتقای نظام آموزشی کشور را موجب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1643

به "قول مساعد نوبخت برای پرداخت حق التدریس معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد نوبخت برای پرداخت حق التدریس معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید