لذیذترین غذاهای سیسیلی که حتما باید امتحان کنید Sicily (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش مجله شرقیا، خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

لذیذترین غذاهای سیسیلی که حتما باید امتحان کنید Sicily (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سیسیل (به ایتالیایی: Sicilia) نام بزرگ ترین جزیره در دریای مدیترانه است که یک ناحیه خودمختار از کشور ایتالیا را تشکیل می دهد. سیسیل پنج میلیون نفر جمعیت و 25٬711 کیلومتر مربع مساحت دارد.

تصاویری که معمولا در هنگام فکر کردن به جزیره سیسیل به فکر می آیند، تاریخ غنی آن، سواحل خیره نماینده، لیمونادهای تازه و پاستاهای معروف آن است. اگرچه، غذاهای سیسیلی خوشمزه بسیاری وجود دارد. در اینجا ما برخی از غذاهای خوشمزه سیسیلی را به شما معرفی می کنیم.

کانولی - Cannoli

بسیاری از مردم فکر می نمایند کانولی یک غذای ایتالیایی است، اما در واقع غذایی از جزیره سیسیل است. کانولی (Cannoli) یک پوسته لوله ای شکل پر شده از پنیر ریکوتا شیرین (یک نوع پنیر نرم ایتالیایی) است. اگرچه کانولی سیسیلی پرزرق و برق نیست، اما عطر و طعم آن با شما صحبت می نماید. هرگز کانولی هایی که قبلا درست شده اند و پشت ویترین ها هستند را خریداری نکنید. معمولا، زمانی که شما کانولی سفارش می دهید کانولی شما با پنیر ریکوتای تازه تهیه و سرو می گردد تا نان لوله ای آن کاملا ترد باشد.

فروتا مارتورانا - Frutta Martorana

فروتا مارتورانا (Frutta Martorana) شیرینی های خوشمزه ای هستند که با مارزپان (ترکیبی از بادام زمینی، شکر و سفیده تخم مرغ) تهیه شده اند و به شکل میوه های مختلف شکل می گیرند. از آنجایی که مارزپان از بادام تهیه می گردد، یک میان وعده کامل برای افرادی است که در رژیم غذایی بدون گلوتن قرار دارند. عطر و طعم و بافت این شیرینی ها فوق العاده است. خوشبختانه، سیسیلی ها در تهیه این شیرینی ها ماهر هستند. طعم این شیرینی ها یکی از برترین طعم های بادام با شیرینی کم و بافتی نرم است.

آرانچینه - Arancine

توپ های برنجی سرخ شده خوشمزه که طعم آن بی نظیر است. آرانچینه (Arancine) توپ های برنجی با پوشش نان است که با مجموعه ای از مواد مختلف پر می شوند اما اغلب این مواد گوشت و سس گوجه فرنگی یا ژامبون و موتزارلا هستند. این غذا ترکیبی کامل از بافت و عطر و طعم فوق العاده است. برخی از مکان ها به جای سرخ کردن آن را کباب می نمایند، که گزینه ای بسیار سالم تر است. آرانچینه را می توانید در بیشتر نانوایی ها و حتی در خیابان ها پیدا کنید.

اسفینچونه - Sfincione

اسفینچونه (Sfincione) به عنوان پیتزای سیسیلی شناخته می گردد، این غذای سیسیلی دارای پوسته نرم و کرکی است، بر خلاف پوسته نازک نوع ایتالیایی آن. یک اسفینچونه معمول پوسته ای مستطیلی عمیق و ضخیم و نرم دارد که با سس گوجه فرنگی، ساردین ها، گیاهان، پنیر و پیاز بر روی آن ها پوشانده می گردد. برخی از مکان ها سس گوجه فرنگی را در بالای مواد دیگر می ریزند تا ان پیتزا ترد باقی بماند.

بریوشه کن ژلاتو - Brioche con Gelato

یکی از برترین میان وعده های تابستانی سیسیلی، بریوشه کن ژلاتو (brioche con gelato) است. این ساندویچ بستنی فوق العاده باعث می گردد بستنی و کوکی های سنتی را از یاد ببرید. نان بریوشه سبک و نرم است اما به اندازه کافی نیز محکم است که بتواند بستنی را نگه دارد. مراقب باشید اولین باری که میخواهید بریوشه را امتحان کنید قطعا بستنی از داخل نان آن بیرون میریزد. هترین روش خوردن آن این است که گازهای کوچک بزنید و اطراف آن را با زبان جمع کنید و از خوردن این بستنی فوق العاده لذت ببرید!

پانی کا مئوسا - Pani Ca Meusa

پتنی کا مئوسا () یک غذای خیابانی است که می توانید در گوشه و کنار بیشتر مکان های سیسیل پیدا کنید. این غذا یک نان پر شده با طحال و جگر بره است. گوشت این غذا در چربی خود گوشت پخته می گردد و بعد از مدتی در داخل روغن خود باقی می ماند تا زمانی که مردم آن را سفارش دهند و به همین علت عطر و طعمی دلپذیر به خود می گیرد. این ساندویچ معمولا با لیمو یا پنیر موتزارلا سرو می گردد.

کاپوناتا - Caponata

کاپوناتا (caponata) یکی دیگر از دستور غذایی های فوق العاده ای است که به وسیله اعراب به سیسیل وارد شد و عمدتا از بادمجان تهیه می گردد. بسته به منطقه ها سیسیل، مواد مختلفی برای آن استفاده می گردد. این غذای سیسیلی دارای طعم کمی تلخ است. این غذای خوشمزه به عنوان غذای اصلی و یا به عنوان پیش غذا فوق العاده است. بعلاوه برای یک وعده تابستانی عالی می توان نوع سرد شده آن را امتحان کرد. برای داشتن طعمی بهتر، می توانید اندازه کمی شکلات تیره را روی آن بریزید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2141

به "لذیذترین غذاهای سیسیلی که حتما باید امتحان کنید Sicily (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذیذترین غذاهای سیسیلی که حتما باید امتحان کنید Sicily (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید