محمدرضا شجریان در کُما نیست

به گزارش مجله شرقیا، محمدرضا شجریان در ماه های گذشته دو بار و هر با به دلیلِ وخامت اوضاعِ عمومی اش در بیمارستان بستری شد. صبح دیروز 14 مهر بازهم خبر بستری شدنِ محمدرضا شجریان در بیمارستان تأیید شد.

محمدرضا شجریان در کُما نیست

به گزارش تسنیم، از روز گذشته تا کنون شایعه های زیادی درباره شرایط محمدرضا شجریان دست به دست شد. اما مراجعِ رسمی و قابل اتکا این شایعات را رد کردند.

حالا امروز دکتر عباسی پزشک معالجِ محمدرضا شجریان در تشریحِ اوضاع این خواننده موسیقی ایران گفت: شجریان در کما نیست. اما شرایطش پایدار نیست. سطح هوشیاریِ نرمالی ندارد، اما به کما هم نرفته است. حال امروزش تفاوت چشم گیری نسبت به دیروز نداشته است. قطعاً جای نگرانی هست و اگر اوضاع کسی بد نباشد او را به آی سی یو نمی برند. آی سی یو زمانی به کار می رود که خطرناک ترین شرایط برای آن شخص به وجود آمده باشد.

صبح امروز نیز سایت بیمارستان جم اطلاعیه ای رسمی برای بیان شرایطِ محمدرضا شجریان منتشر کرد که توضیح آن را می خوانید:

در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز به استحضار می رساند، شرایط بالینی استاد عزیزمان، نسبت به روز قبل تغییر واضحی نداشته است، کلیه اقدامات درمانی لازم نیز برای ایشان در حال اجرا است و همچنان نیازمند بستری در بخش مراقبت های ویژه است. هر گونه تغییر در شرایط بالینی استاد ارجمند به اطلاع ملت عزیزمان خواهد رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1257

به "محمدرضا شجریان در کُما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا شجریان در کُما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید