منتظر معرفی لکسوس RZ تازه باشید

به گزارش مجله شرقیا، خودروساز ژاپنی تویوتا و زیرمجموعه های آن دیرتر از دیگر کمپانی ها به جمع تولیدکنندگان خودروهای برقی اضافه شدند. چندی قبل کراس اوور برقی تویوتا bZ4X معرفی گردید و اکنون لکسوس RZ تازه برادر شیک تر و لوکس تر آن رونمایی شده است.

منتظر معرفی لکسوس RZ تازه باشید

لکسوس یک تیزر از شاسی بلند تمام الکتریکی تازه منتشر کرد؛ RZ پس از تصاویر رسمی منتشرشده در اوایل سال جاری قسمت عقب را دوباره به نمایش گذاشته است؛ چیز زیادی از این عکس نمی توان دید، اگرچه به طورکلی تأیید می نماید که همه چیز برای اولین نمایش بزرگ برنامه ریزی شده برای 20 آوریل آماده است.

لکسوس RZ 450e بر اساس پلتفرم e-TNGA فراوری می گردد. این مدل از رنگ سیاه برای ستون C استفاده می نماید و با این ترفند تفاوت واضحی نسبت به تویوتا bZ4x دارد. خلاقیت در طراحی RZ 450e با حجم دهی نمای پشت و چراغ های باریک پیوسته فراتر از محصولات معمول در سبد لکسوس است.

برش های عمیق در انتهای بدنه و پشت چرخ های عقب هم حس اسپرت این کراس اوور را تقویت می نماید. جایگاه مخصوص پلاک، فرم کوپه همراه برآمدگی به شکل اسپویلر روی درپوش صندوق و کشیدگی های تیز مثلثی در انتهای سقف دیگر المان های مهم در طراحی RZ 450e است.

طراحی جدبد جلوپنجره بدعتی در محصولات لکسوس به شمار می آید، هرچند که در پایین سپر و کناره ­های آن مسیرهایی برای عبور جریان هوا تعبیه شده است.

چراغ های تیز ­گوشه به مرکز نمای جلو رسیده و حجم ­ پردازی های روی کاپوت نیز قابل تشخیص است. به نظر می ­رسد گلگیرهای جلو به نحوی بالا آمده که در بالای چراغ های جلو قرار گرفته است.

این برند ژاپنی وعده رونمایی آنلاین لکسوس RZ تازه را داده است؛ جالب اینجا است که اولین نسخه دیجیتالی نشان می دهد که لذت رانندگی را که فقط لکسوس می تواند با صدا های طبیعت از دنیای واقعی که حواس پنج گانه را تحریک می نماید، ارائه دهد.

تازهترین آگهی های لکسوس

لکسوس RZ تازه خودرویی بسیار شیک است که می توان آن را ممتازتر از تویوتا bZ4X و سوبارو دانست؛ نسخه شاسی بلند الکتریکی لکسوس ظاهر بیرونی چشمگیری دارد که با تازهترین نما طراحی شده است.

لکسوس میخواهد شاسی­ بلند برقی خود را ابتدا در نسخه RZ 450e روانه بازار کند. فعلاً از مشخصات فنی لکسوس RZ تازه اطلاعی در دسترس نیست، اما نسخه تک­ موتور از کراس ­ اوورهای برقی تویوتا و سوبارو به پیشرانه برقی با 215 اسب ­بخار قدرت مجهز شده ­ است. البته شاید لکسوس این خودرو را در آینده با 2 موتور فراوری کند. می­ توان انتظار داشت که در لکسوس RZ 450e با مجموعه باتری به ظرفیت 71.4 کیلووات ساعت و شعاع حرکتی 354 کیلومتر روبرو باشیم.

خرید و فروش و قیمت لکسوس

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

تازهترین آگهی های لکسوس
منبع: دیوار
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2084

به "منتظر معرفی لکسوس RZ تازه باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر معرفی لکسوس RZ تازه باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید