نینتندو یک شرکت انیمیشن سازی را تصاحب کرد؛ نینتندو پیکچرز تاسیس می گردد

به گزارش مجله شرقیا، شرکت نینتندو اخیراً اعلام نموده است که شرکت فراوری انیمیشن داینامو پیکچرز (Dynamo Pictures) را خریداری نموده و نام آن را به نینتندو پیکچرز (Nintendo Pictures) تغییر داده است.

نینتندو یک شرکت انیمیشن سازی را تصاحب کرد؛ نینتندو پیکچرز تاسیس می گردد

طبق شرحات اعلام شده، این زیرمجموعه تازه بر توسعه محتوای بصری با استفاده از عناوین مختلف نینتندو و برنامه ریزی و فراوری محتوای بصری از جمله انیمیشن CG تمرکز خواهد نمود. در صفحه IMDB این شرکت، لیستی از ده ها عنوانی که این شرکت روی آن کار نموده است، نوشته شده است. این لیست به چیزهایی مثل کار روی موشن کپچر بازی هایی مثل دث استرندینگ و پرسونا 5 و کارهای پس از فراوری Metroid: Other M هم اشاره نموده است.

این خرید در حالی صورت می گیرد که نینتندو در حال آماده شدن برای مهم ترین اکران سینمایی خود در سال های اخیر است. آن ها در حال فراوری یک فیلم انیمیشنی بر اساس فرنچایز معروف سوپر ماریو برادرز هستند که قرار است در آن اثر نقش ماریو را کریس پرت (Chris Pratt) بازی کند. طبق اطلاعاتی که تا به امروز اعلام شده، این اثر برای اکران در بهار سال آینده در نظر گرفته شده است که حدوداً 30 سال پس از آخرین اقتباس بزرگ سینمایی ماریو است که در سال 1993 اکران شده بود. بازیگران آن فیلم باب هاسکینز (Bob Hoskins) و جان لگویزمائو (John Leguizamo) ایفای نقش نموده بودند. با این حال، نینتندو در سال 2019 میلادی اقتباس سینمایی پیروز کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را اکران نموده بود که بر اساس مجموعه بسیار محبوب پوکمون فراوری شده بود.

این خرید در میان انبوهی از علاقه مندی ها به فراوری فیلم ها و سریال های تلویزیونی اقتباسی از بازی های ویدئویی اجرا شده است. چندی پیش فیلم سونیک خارپشت 2 (Sonic the Hedgehog 2) اکران شد و در حال حاضر شبکه تلویزیونی معروف اچ بی او هم در حال فراوری سریالی بر اساس بازی آخرین بازمانده از ما پلی استیشن است که برای سال آینده در نظر گرفته شده است. بعلاوه سونی مدتی قبل فیلمی اقتباسی بر اساس مجموعه بازی آنچارتد هم فراوری کرد که توانست فروش بسیار خوبی را توجه کند. با این حال، این ها فقط بخشی از پروژه های متعددی است که در این زمینه اجرا شده یا در حال توسعه است.

نینتندو خطاب به سهام داران خود شرح داده است که میخواهد 100 درصد سهام شرکت داینامو پیکچرز را تصاحب کند و به این ترتیب کل مالکیت این شرکت در اختیار نینتندو خواهد آمد و به زیرمجموعه ای از آن تبدیل خواهد شد. انتظار می رود که این معامله در 3 اکتبر 2022 تکمیل گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2114

به "نینتندو یک شرکت انیمیشن سازی را تصاحب کرد؛ نینتندو پیکچرز تاسیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو یک شرکت انیمیشن سازی را تصاحب کرد؛ نینتندو پیکچرز تاسیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید