وسعت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 2 تا 3 برابر می گردد

به گزارش مجله شرقیا، تهران- خبرنگاران- رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: فضای فیزیکی این مجموعه در سال آینده بین 2 تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

وسعت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 2 تا 3 برابر می گردد

به گزارش خبرنگار علمی خبرنگاران، عباس زارعی هنزکی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم رونمایی نرم افزار سلامت زرگام در جمع خبرنگاران اضافه کرد: برج های بیوتکنولوژی، دامپزشکی، IT و ICT از جمله مجموعه هایی هستند که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ایجاد خواهند شد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به ایجاد دفاتر این پارک در مناطق آزاد تجاری اشاره نمود و گفت: در حدود سه منطقه آزاد تجاری از جمله بندر انزلی دفتر ایجاد کردیم.

زارعی ادامه داد: اساس کار پارک علم و فناوری اثرگذاری روی فراوری ناخالص ملی است و پارک های علم و فناوری در کوشش هستند تا به اقتصاد کشور یاری نمایند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: مجموعه های پارک علم و فناوری، امروزه در کنار هم قرار گرفتند تا برنامه منسجمی را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سال آینده از نظر رشد مالی سال خوبی خواهد بود، گفت: هرچند ممکن است برای افراد با حقوق ثابت سال سختی باشد اما از نظر رشد مالی سال بسیار خوبی خواهد بود.

علمی*1201*1834

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 175

به "وسعت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 2 تا 3 برابر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسعت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 2 تا 3 برابر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید