پزشک جدید استقلال: کسی نمی تواند منکر زحمات نوروزی باشد

به گزارش مجله شرقیا، پزشک جدید تیم فوتبال استقلال در پیامی به حضورش در این تیم اشاره نمود و گفت کسی نمی تواند منکر نقش دکتر امین نوروزی در استقلال باشد.

پزشک جدید استقلال: کسی نمی تواند منکر زحمات نوروزی باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه استقلال، دکتر مهدی سیاهپوش پزشک جدید تیم فوتبال استقلال به مناسبت آغاز کارش با این تیم، متنی را منتشر کرد که توضیح زیر است:

امروز، روز مهم و عزیزی در زندگی من است. بدون شک پیوستن به کادر تیمی که همیشه پای شکست هایش گریسته و با پیروزی هایش غرق در شادمانی شده ام، مهمترین افتخار تاریخ زندگی من است. من، مهدی سیاهپوش، پیش و بیش از آنکه، اعتبارم را از عنوان دکتری و تخصص ارتوپدی ام بگیرم، در هر شرایطی به استقلالی بودنم افتخار نموده و خواهم کرد.

این فرصت ارزشمند برای من غنیمتی عظیم است و با وجود سنگینی بار این مسئولیت، با تمام وجود قدر این موهبت را خواهم دانست. جا دارد از کادر حرفه ای و فوق العاده پزشکی سابق تیم عظیم استقلال، و در راس آنها از جناب آقای دکتر نوروزی عزیز قدردانی کنم. بدون شک، هیچ کس نمی تواند صندلی والای این عزیزان را در تاریخ افتخارات تیم عظیم استقلال انکار کند. اما، تغییر و تحول در هر ساختاری، موافقین و مخالفینی خواهد داشت که اکثرا از روی حسن نیت و با هدف اعتلای صندلی تیم ابراز نظر می نمایند.

من با احترام به این اختلاف آرا، تمام تمرکز خود را در جهت انجام وظایف حرفه ای به کار خواهم گرفت و بسیار امیدوارم که بتوانم با انگیزه و انرژی فوق العاده ای که در وجودم احساس می کنم، نظر کادر فنی، بازیکنان و طرفداران ارزشمند تیم عظیم استقلال را جلب کنم.

مدیریت محترم باشگاه، امروز با حمایت از من و تیمم، از اعتبار و آبروی خود مایه گذاشته اند. به حرمت این اعتماد عظیم، برای پاسداری از سلامت بازیکنان ارزشمند تیم محبوبم، فراتر از وظیفه خواهم جنگید. من برای این امر خطیر آماده ام و حمایت شما طرفداران ارزشمند، عظیم ترین سرمایه من و تیمم، در استمرار جهت پرافتخار گذشته و ساختن آینده ای پر افتخارتر خواهد بود.

دکتر مهدی سیاهپوش 12 آبان ماه 1399

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1304

به "پزشک جدید استقلال: کسی نمی تواند منکر زحمات نوروزی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک جدید استقلال: کسی نمی تواند منکر زحمات نوروزی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید