مددی: بین من و مجیدی دیگر سوءتفاهم وجود ندارد! ، جایگاه مدیریت استقلال جایگاه خدمت است

به گزارش مجله شرقیا، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سوءتفاهمی بین من و فرهاد مجیدی پیش آمده بود که روز گذشته حل شد.

مددی: بین من و مجیدی دیگر سوءتفاهم وجود ندارد! ، جایگاه مدیریت استقلال جایگاه خدمت است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد مددی، در حاشیه مجمع فدراسیون پزشکی - ورزشی درباره بحث ترانسفر مهدی قایدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: قایدی پسر استقلال است و در خدمت او هستیم. قایدی با ما قرارداد دارد و صحبتی از ترانسفر او نیست.

وی در مورد شرایط این روزهای باشگاه استقلال و استعفای دو نفر از اعضای هیئت مدیره گفت: مسائل اقتصادی همیشه در استقلال وجود داشته و برای یکی دو سال گذشته نیست. استقلال در یک دهه اخیر از مسائل اقتصادی رنج برده است. اعضای هیئت مدیره تازه هم قسم شدند با همه توان شان مسائل را به حداقل برسانند. این مسائل زودگذر است و به زودی با ترزیق منابع اقتصادی این مسائل به انتها می رسد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اظهارات مشاور پیشین هیئت مدیره باشگاه مبنی بر اینکه چرا از مدیریت استقلال کنار نمی رود، گفت: جایگاه مدیریت استقلال، جایگاه خدمت است و افتخار می کنم خدمت طرفداران واقعی هستم. حساب و کتاب باشگاه معین است و به زودی آنها را منتشر می کنم تا برای هر عزیزی آگاهانه یا ناآگاهانه اخبار نادرست مطرح می نماید، معین گردد. باشگاه دارای چارت سازمانی و ذی حساب زیر نظر وزارت دارایی است. ورودی و خروجی ها معین است. هزینه ها هیچ موقع با درآمدها همخوانی نداشته و استقلال از این موضوع و سوء مدیریت و عدم درست هزینه ضربه خورده است. اینکه استقلال از بدهی رنج می برد، نشات گرفته از این است که درآمدها با هزینه ها همخوانی ندارد. باید بودجه مصوب داشته باشیم و بر اساس آن اقدام به هر کاری کنیم، به قول معروف مقدار گلیم مان پای مان را دراز کنیم.

مددی در رابطه با اختلافش با فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیح داد: سوء تفاهمی پیش آمده بود که روز گذشته حل شد.

وی در مورد شایعات اخیر در مورد ادامه همکاری باشگاه استقلال با مجیدی گفت: مجیدی صددرصد مورد حمایت بنده و اعضای هیئت مدیره است. مجیدی با ما قرارداد دارد و می دانم پایبند به قراردادش است. ما هم حمایت کامل را از مجیدی انجام می دهیم. آن چیزی که رخ داده، مسائل اقتصادی است که زودگذر است. به زودی منابع اقتصادی را به تیم ترزیق می کنیم تا کادر فنی و بازیکنان آسوده خاطر مسابقات را دنبال نمایند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط حضور گابریل پین، مربی ایتالیایی و مشاور مجیدی و شیخ دیاباته در ایران گفت: قرارداد پین را آماده نموده ایم و منتظر اصلاحات او هستیم. مسئله ای برای حضور پین نداریم و اتفاقا استقبال خواهیم کرد. قطعا با شناختی که مجیدی دارد، ایشان به ایران می آید. دیاباته هم امشب وارد تهران خواهد شد.

مددی در مورد اینکه فرشید اسماعیلی، رشید مظاهری و عارف غلامی به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده اند، گفت: خیر.

وی در مورد شرایط پرداختی به شیخ دیاباته، مهاجم استقلال گفت: یک عزیزی گفته بود درباره قراردادها و پرداختی ها روشنگری کنید. اعلام می کنم از بدو ورود بنده بیش از 400 هزار دلار و میلیچ 168 هزار دلار دریافتی داشته اند. جالب است میلیچ از برج 10 سال 1399 دریافتی نداشت. تمدید قرارداد با هر بازیکنی چه داخلی چه خارجی منوط به نظر سرمربی تیم است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد استعفای دو نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه گفت: در این قضیه شرح دادم. کوشش هیئت مدیره این است که مسائل حل گردد. مسائل اقتصادی زودگذر است و حل خواهد شد.

مددی در رابطه با بحث حضور مشاور ایتالیایی مجیدی در ایران با وجود منع به کارگیری مربیان خارجی در فوتبال و بعلاوه اندازه قراردادش اسم کرد: ما به این قانون بی احترامی نمی کنیم و تدابیری اندیشیده ایم که به هیچ اسم به این قانون لطمه ای وارد نمی گردد. هزینه آن به صورت ارزی از باشگاه پرداخت نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1743

به "مددی: بین من و مجیدی دیگر سوءتفاهم وجود ندارد! ، جایگاه مدیریت استقلال جایگاه خدمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: بین من و مجیدی دیگر سوءتفاهم وجود ندارد! ، جایگاه مدیریت استقلال جایگاه خدمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید