چالش های کارلوس کی روش در کلمبیا، جوانگرایی و خستگی بازیکنان

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، سایت comutricolor کلمبیا به چالش های کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال این کشور پرداخته و از بازی مداوم بازیکنان کلمبیا به عنوان یکی از مسائل اصلی نام برده است.

چالش های کارلوس کی روش در کلمبیا، جوانگرایی و خستگی بازیکنان

جام جهانی 2014 برزیل، برگزاری کوپا آمه ریکا 2015 و 2016، انتخابی جام جهانی در سال 2017، جام جهانی 2018، کوپاآمه ریکا 2019 و سپس 2020 مسابقاتی است که کلمبیا در سالهای گذشته با آن درگیر بوده و تا سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

کی روش در این خصوص گفت: بیش از 70 درصد بازیکنان کلمبیا از سال 2014 تا سال گذشته مدام درگیر بازی و مسابقات بوده اند، بدون هیچگونه تعطیلاتی. این شرایط می تواند خطرات و فشارهایی را به همراه داشته باشد چرا که مصدومیت بازیکنان خودش را نشان می دهد.

بازیکنانی نظیر داوید اوسپینا، خامس رودریگس، خوان کواردادو، خوان کویینترو، سانتیاگو آریاس، وارگاس و چند نفر دیگر از جمله کسانی هستند که از جام جهانی برزیل در تیم ملی کلمبیا بوده اند و برای کوپاآمه ریکا سال جاری هم به تیم ملی این کشور دعوت شده اند.

کی روش همچنین از لزوم شروع پروسه جوانگرایی در تیم ملی کلمبیا صحبت و تاکید نموده است برای جام جهانی 2022 بهترین فرصت برای جوانگرایی پیش روی کلمبیا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 189

به "چالش های کارلوس کی روش در کلمبیا، جوانگرایی و خستگی بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های کارلوس کی روش در کلمبیا، جوانگرایی و خستگی بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید