گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خورشیدی: خوشحالم که خداحافظی بهداد با قهرمانی بود، قرار نیست همواره برنده یا بازنده باشیم

به گزارش مجله شرقیا، مربی تیم ملی وزنه برداری از اینکه وزنه بردار دسته 105+ کیلوگرم کشورمان با مدال طلا از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، ابراز خوشحالی کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خورشیدی: خوشحالم که خداحافظی بهداد با قهرمانی بود، قرار نیست همواره برنده یا بازنده باشیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی اکبر خورشیدی، مربی تیم ملی وزنه برداری بعد از کسب دو مدال طلا و نقره در دسته فوق سنگین بازی های آسیایی 2018 گفت: این رقابت ها یکی از رویدادهای مهم بعد از المپیک است. بهداد سلیمی قهرمان المپیک بوده و دو دوره قهرمان بازی های آسیایی هم شده بود. او امروز سومین مدال خودش در بازی های آسیایی را کسب کرد. بهداد یک قهرمان و پهلوان بااخلاق است. با توجه به اینکه سلیمی دو سال پیش از ناحیه زانو آسیب دید و زیر تیغ جراحی رفت، تمرینات برایش واقعاً سخت بود.

وی ادامه داد: سلیمی با فداکاری برای افتخارآفرینی به نام ایران زحمت کشید. قهرمان یک زمان می آید و زمانی هم می رود. چیزی که می ماند، خصایص اخلاقی اش است. خوشبختانه بهداد از جمله کسانی است که در دوران قهرمانی، پهلوان هم بود و خیلی خوشحالم که با قهرمانی خداحافظی کرد. عید سعید غدیر هم نزدیک است و این عیدی خوبی برای تمام هموطنان بود.

مربی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به فشارهای روحی روی این تیم گفت: ما در چند وقت اخیر فشار روحی زیادی داشتیم. متأسفانه در تهران ویروسی به وسیله سه ورزشکار جوان به کمپ ما آمده بود. بهداد از نظر جسمی ناراحت بود، سهراب مرادی، علی هاشمی و براری به بیمارستان رفتند. این بیماری دیر از بدن بچه ها رفت، اما حالا خوشحالیم که خستگی ها برطرف شده است.

خورشیدی اضافه کرد: مسابقات همین است و قرار نیست همواره ما برنده یا بازنده باشیم. هر کسی که کوشش و سرمایه گذاری بیشتری کند، مزدش را می گیرد. ما در حالی امروز به افتخار رسیدیم که در دوره های گذشته یک مدال طلا داشتیم و این بار دو مدال طلا گرفتیم. اگر چین و کره شمالی در مسابقات حضور داشتند، قهرمانی ما خیلی راحت تر بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 625

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خورشیدی: خوشحالم که خداحافظی بهداد با قهرمانی بود، قرار نیست همواره برنده یا بازنده باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خورشیدی: خوشحالم که خداحافظی بهداد با قهرمانی بود، قرار نیست همواره برنده یا بازنده باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید