140هزار مسکن مهر آماده افتتاح، توقف ساخت وساز در شهرهای جدید نداریم

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران: معاون وزیر راه وشهرسازی توقف ساخت وساز مسکن مهر در شهرهای جدید را رد کرد و گفت: 140 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید آماده افتتاح است.

140هزار مسکن مهر آماده افتتاح، توقف ساخت وساز در شهرهای جدید نداریم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمدهادی رستمیان در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران با تأکید بر این که اتمام پروژه ها مانند گذشته با تمام توان دنبال می گردد، گفت: اخبار مربوط به نارضایتی پیمانکاران از قیمت ساخت مسکن در طرح مهر به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اظهار این که فرایند پیشرفت ساخت وسازها به صورت هفتگی رصد می گردد، توضیح داد: در حال حاضر پیمانکاران در 18 شهر جدید کشور فعال هستند و پروژه ها در مرحله سفت کاری و نازک کاری قرار دارند.

رستمیان با بیان این که: هرهفته برنامه افتتاح مسکن مهر داریم، یادآور شد: به مناسبت دهه فجر بیش از 140 هزار واحد مسکونی در برنامه تحویل قرار دارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با طرح این پرسش که چگونه واحدهایی که ساخت آنها متوقف است در نوبت افتتاح قرار گرفته اند، گفت: فرایند ساخت وسازها در شهرهای جدید مطلوب است و پیش بینی می کنیم بخش زیادی از واحدهای در دست ساخت تا سرانجام سال جاری به متقاضیان واگذار گردد.

رستمیان با تأکید بر این که واحدهای مسکونی با خدمات زیربنایی و روبنایی تحویل خواهد شد، اضافه نمود: پروسه تحویل واحدهای مسکونی حلقه های مختلفی دارد که آورده متقاضیان یکی از مهم ترین آنهاست.

وی با بیان این که هم اکنون نازک کاری 140 هزار واحد به اتمام رسیده است، گفت: حدود 10 هزار واحد مسکونی نیز در مرحله سفت کاری واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 755

به "140هزار مسکن مهر آماده افتتاح، توقف ساخت وساز در شهرهای جدید نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "140هزار مسکن مهر آماده افتتاح، توقف ساخت وساز در شهرهای جدید نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید