آتش سوزی در ساختمان 14 طبقه در منطقه سعادت آباد

به گزارش مجله شرقیا، ساعتی قبل ساختمانی 14 طبقه در منطقه سعادت آباد طعمه حریق شد، اما با حضور گسترده آتش نشانان حریق اطفاء شده است.

آتش سوزی در ساختمان 14 طبقه در منطقه سعادت آباد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 19:49 شامگاه امشب وقوع یک فقره آتش سوزی در محله سعادت آباد به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی اضافه کرد بلافاصله ماموران آتش نشانی از 4 ایستگاه به محل حا ثه اعزام شدند که معین شد در یک ساختمان اداری که به دستگاه های اقتصادی و اقتصادی مرتبط بوده است آتش سوزی اتفاق افتاده است.

ملکی گفت: این ساختمان کمی پایین تر از میدان قیصر امین پور واقع شده و یک ساختمان 14 طبقه محسوب می گردد که طبقه روی زمین و شش طبقه منفی در زیر زمین دارد.

وی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه منفی شش اتفاق افتاده بود و و دود غلیظی کل طبقات منفی را فرا گرفته بود و حرارت بسیار شدیدی در محل وقوع حادثه حس می شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران توضیح داد: بلافاصله آتش نشانان کار اطفای آتش را شروع کردند و به دنبال افراد محبوس شده احتاقتصادی می گشتند که معین شد افراد خاصی در ساختمان حضور نداشته اند.

ملکی گفت: آتش پس از کوشش آتش نشانان تحت کنترل درآمد و در حال حاضر مأموران مشغول لکه گیری و آنالیز محل و اطفای آتش های نهان در طبقه منفی شش هستند.

وی اضافه کرد: در این حادثه یکی از آتش نشانان دچار دود گرفتگی شد که تحویل عوامل اورژانس شد تا به مراکز درمانی منتقل گردد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت آنالیز ها حکایت از این دارد که این ساختمان تائیدیه سازمان آتش نشانی نداشته و حتی سرانجام کار هم اخذ ننموده است.

ملکی ادامه داد:، اما متاسفانه در چنین شرایطی به صورت محدود از این محل استفاده می شده است و فعالیت هایی در آن انجام می گرفته است که این ها همه می تواند برای اربابان رجوع خطر آفرین باشد.

وی گفت: بهتر است همه مالکان ساختمان ها نسبت به اخذ تاییدیه های ایمنی اقدام نموده و از ایجاد مشکل برای شهروندان خودداری نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه کرد: هر جایی که حادثه آتش سوزی رخ می دهد به طور قطع یک سهل انگاری اتفاق افتاده است و این سهل انگاری ها می تواند مشکلاتی برای شهر و شهروندان ایجاد کند.

این در حالی است که گزارش های مردمی از محل وقوع حا به حکایت از آن دارد که این ساختمان ساختمان جدید سازمان بورس بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 643

به "آتش سوزی در ساختمان 14 طبقه در منطقه سعادت آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در ساختمان 14 طبقه در منطقه سعادت آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید