احتمال افزایش پلکانی حقوق ها در سال آینده با مصوبه مجلس

به گزارش مجله شرقیا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از احتمال افزایش پلکانی حقوق های کارکنان دولت در سال آینده با مصوبه مجلس اطلاع داد.

احتمال افزایش پلکانی حقوق ها در سال آینده با مصوبه مجلس

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با فارس با اشاره به جزئیاتی از لایحه بودجه سال 1402 گفت: در لایحه بودجه سال 1402 افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت لحاظ شده است.

وی ادامه داد: البته ممکن است با مصوبه مجلس حقوق کارکنان دولت در سال آینده به صورت پلکانی افزایش یابد به این شکل که کارکنانی که دریافتی پایین تری دارند از افزایش حقوق بالاتر و کارکنانی که بالاترین حقوق ها را دارند از افزایش حقوق کمتری برخوردار شوند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در بخش منابع 700 هزار میلیارد تومان از محل عایدی های مالیاتی و حدود 250 هزار میلیارد تومان از محل عایدی های اختصاصی دولت منابع عایدیی پیش بینی شده است.

کوچکی نژاد اعلام نمود: بعلاوه در لایحه بودجه سال 1402 صادرات یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز با قیمت بشکه ای 80 دلار پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: در حوزه مصارف حدود 300 هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش عمرانی اختصاص یافت است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در ارتباط با تامین عایدی از محل فروش اوراق طبق قانون برنامه ششم دولت باید تا صفحه 80 هزار میلیارد تومان اوراق بفروشد، اما اینکه بودجه 1402 بر اساس قانون برنامه ششم تصویب خواهد شد یا هفتم باید منتظر بمانیم تا چه سرنوشتی رقم خواهد خورد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2196

به "احتمال افزایش پلکانی حقوق ها در سال آینده با مصوبه مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش پلکانی حقوق ها در سال آینده با مصوبه مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید