ارائه بیش از 6 هزار خدمت صادراتی به ورود شرکت های دانش بنیان به بازارهای جهانی

به گزارش مجله شرقیا، یک هزار و 979 شرکت از خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری استفاده کردند و بازار جهانی خود را توسعه دادند

ارائه بیش از 6 هزار خدمت صادراتی به ورود شرکت های دانش بنیان به بازارهای جهانی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ورود محصولات ایران ساخت به بازارهای جهانی از جمله اهدافی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را مجاب به ایجاد کریدوری برای توسعه صادرات و تبادل فناوری کرد. مسیری که دست به دست شرکت های دانش بنیان و خلاق می دهد و با ارائه 20 خدمت در کوشش است تا بازار جهانی این محصولات را توسعه دهد.

این کار در کنار خلق ثروت برای جامعه به وسیله صادرات محصولات با فناوری بالا، بازار جهانی آنها را هم توسعه می دهد. به گفته مالک سعیدی مدیر کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تا به امروز حدود یک هزار و 979 شرکت از خدمات صادراتی این مجموعه بهره برده اند.

این مجموعه در طی این سالها 6 هزار و 487 خدمت هم به متقاضیان ارائه نموده است. خدماتی چون مشاوره های تخصصی، بازاریابی، شناسایی مشتریان، معرفی نمایشگاه های مرتبط، معرفی محصولات تولیدی به بازارهای جهانی، اخذ گواهی نامه های بین المللی، برگزاری نشست های متناظر، اعزام هیات های تجاری به دیگر کشورها و غیره.

مدیر کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این خدمات، گفت: بعضی شرکت های دانش بنیان برای توسعه بازار بین المللی خود نیازمند دریافت یاری و مشاوره هستند تا محصولات باکیفیت و استاندارد خود را به دیگر کشورها عرضه نمایند. کریدور هم با همین هدف ایجاد شده است و خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1835

به "ارائه بیش از 6 هزار خدمت صادراتی به ورود شرکت های دانش بنیان به بازارهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بیش از 6 هزار خدمت صادراتی به ورود شرکت های دانش بنیان به بازارهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید