تور روسیه ارزان: انفجار در ساختمان مسکونی؛ 19 نفر نجات پیدا کردند

به گزارش مجله شرقیا، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 19 تن در حادثه انفجار و حریق در یک ساختمان مسکونی اطلاع داد.

تور روسیه ارزان: انفجار در ساختمان مسکونی؛ 19 نفر نجات پیدا کردند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 15:32 روز جاری یک مورد حادثه انفجار منجر به آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، در خیابان وحدت اسلامی، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند که یک ساختمان چهار طبقه و 12 واحدی بود و در طبقه دوم ان ، در یک واحد حدودا 70 متری انفجاری اتفاق افتاده و منجر به حریق شده بود. زمانی که نیرو ها به محل رسیدند کل این واحد شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: به دلیل شدت انفجار ، شیشه و در و پنجره های همان واحد تخریب شده بود و بخشی از دیوار واحد کناری و درز انقطاع دو ساختمان نیز تخریب شده بود و در نتیجه حریق به داخل درز انقطاع نیز سرایت نموده بود. بعلاوه بخشی از آتش به قسمت نورگیر طبقات نیز سرایت نموده بود.

ملکی با اشاره به شروع عملیات از سوی آتش نشانان گفت: آتش نشانان به سرعت عملیات را شروع نموده و توانستند آتش را خاموش و از سرایت به اطراف جلوگیری نمایند.

وی با بیان اینکه دود حاصل از حریق منجر به گرفتار شدن تعدادی از ساکنان شده بود گفت: 19 نفر از آقایان و خانم هایی که در ساختمان حضور داشتند به سلامت از محل خارج شدند.

وی اضافه نمود: یک آقای حدودا 18 ساله که در همان واحد بود، دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد تا به مراکز درمانی منتقل گردد.

وی درباره دلیل حادثه نیز گفت: یکی از محتمل ترین گزینه های وقوع این حادثه نشت گاز شهری از یکی از وسایل گازسوز بود. البته به وسیله کارشناسان در دست آنالیز است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2044

به "تور روسیه ارزان: انفجار در ساختمان مسکونی؛ 19 نفر نجات پیدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: انفجار در ساختمان مسکونی؛ 19 نفر نجات پیدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید