اهدای کمک های نقدی جامعه اسلامی علوم پزشکی شیراز به بچه ها سرطانی

به گزارش مجله شرقیا، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این تشکل به مناسبت عید غدیر کمک های نقدی خود را به بچه ها سرطانی اهدا کرد.

اهدای کمک های نقدی جامعه اسلامی علوم پزشکی شیراز به بچه ها سرطانی

محمد امین جعفری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: یاری های نقدی دانشجویان به همت جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،به مناسبت عید غدیر به بیمارستان فوق تخصصی آنکولوژی امیر اهداء شد.

جعفری عنوان کرد: این هدایا به مبلغ حدود 30 میلیون ریال به مدیریت بیمارستان تحویل شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تشکر از شراکت جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این امر خیر شرح داد: با هماهنگی اجرا شده با مسئولین مددکاری بیمارستان، قرار شد تا این مبلغ، زیر نظر همین تشکل دانشجویی هزینه شده و در خاتمه، گزارشی از نحوه هزینه کرد آن به جامعه اسلامی دانشجویان ارائه می شود.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: ایده این کار خیر، از آئین بزرگداشت روز دانشجو در سال گذشته آغاز شد که طی آن، بخشی از مبلغ حاصل از فروش بلیط ورودی مراسم، جهت کار خیر در نظر گرفته شد و دانشجویان پس از آگاهی از این اندیشه نیک، بصورت داوطلبانه مبالغی بیش از نرخ تعیین شده برای بلیط را می پرداختند.

وی با تجلیل از روحیه نیکوکاری حاکم بر فضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اظهار کرد: برنامه های نیک اندیشانه و نیکوکارانه این تشکل دانشجویی در سال جاری ادامه داشته و شیوع بیماری کرونا ویروس جدید مانعی برای اجرای ایده های جامعه اسلامی دانشجویان نخواهد بود.

جعفری گفت: در نظر داشتیم تا به همراه جمعی از دانشجویان فعال این تشکل دانشجویی، بازدیدی از بخش های بستری و درمان بچه ها مبتلا به سرطان در این بیمارستان داشته باشیم که با توجه به شرایط موجود جامعه و نیز شرایط سطح ایمنی بچه ها حاضر در این بیمارستان، اجرای این تصمیم به زمان دیگری موکول شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خاتمه از کلیه کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه دعوت کرد تا با همکاری و تشریک مساعی در امور خیر بویژه یاری رساندن به بیماران، در پایین آوردن هزینه های قشر مستضعف و دردمند جامعه همیاری کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1177

به "اهدای کمک های نقدی جامعه اسلامی علوم پزشکی شیراز به بچه ها سرطانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای کمک های نقدی جامعه اسلامی علوم پزشکی شیراز به بچه ها سرطانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید