ایجاد پژوهشکده عسل در دانشگاه لرستان در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بخش های مالی

به گزارش مجله شرقیا، رئیس دانشگاه لرستان گفت: ایجاد پژوهشکده عسل و مرکز نوآوری و مرکز تحقیقات بلوط در دانشگاه لرستان در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بخش های مالی استان انجام شده است.

ایجاد پژوهشکده عسل در دانشگاه لرستان در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بخش های مالی

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد ارتباط دانشگاه با صنعت گفت: تمام کوشش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان در چند سال اخیر، آن بوده که ارتباط بین دانشگاه با بخش های صنعت و اجرایی استان افزایش پیدا کند.

عزیزی افزود: در دانشگاه لرستان مرکز نوآوری و مرکز تحقیقات بلوط ایجاد شده که برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه و تقویت پژوهش های کاربردی بوده است؛ همچنین ایجاد پژوهشکده عسل در این دانشگاه از جمله اقداماتی است که در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بخش های مالی و تولیدی لرستان اجرا شده است.

رئیس دانشگاه لرستان ابراز کرد: اجرای طرح تاپ، در راستای افزایش اعتمادسازی بین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با بخش های خصوصی و اجرایی است. در سطح لرستان، باید خودباوری و اعتماد به محققان و پژوهشگران دانشگاهی استان را تقویت کرد تا مسائل و چالش های لرستان بر اساس استفاده از تحقیقات و پژوهش های کاربردی، برطرف شوند.

وی توضیح داد: بخش فناوری و تقویت اقتصاد دانش بنیان، یک ظرفیت و بخش مهم در کشور و استان است که باید کوشش کنیم هرچه بیشتر نسبت به گذشته، تقویت گردد؛ برندسازی و تجاری شدن ایده ها و خلاقیت ها باید از جمله اهداف مهم در زمینه حمایت از پژوهشگران و محققان باشد.

رئیس دانشگاه لرستان اعلام کرد: تحقیقات و پژوهش ها در زمینه های مختلف باید از نوع کاربردی و عملیاتی باشند و بتوانند مسئله ای از مسائل جامعه را برطرف نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 772

به "ایجاد پژوهشکده عسل در دانشگاه لرستان در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بخش های مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد پژوهشکده عسل در دانشگاه لرستان در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بخش های مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید