تاکید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر تخصیص اعتبارات ورزشی

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بر کلنگ زنی و ساخت سالن مسابقات 2000 هزار نفری و افتتاح مجموعه سوارکاری دورود تاکید کرد.

تاکید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر تخصیص اعتبارات ورزشی

حسین گودرزی اظهار کرد: در بازدید میدانی مسئولین لرستان و وزیر ورزش جوانان از پروژه های ورزشی شهرستان های دورود و ازنا قرار شد که استادیوم چغابهرام تکمیل و با شتاب بیشتری تکمیل و به ورزش و جوانان شهرستان تحویل شود.

وی بر کلنگ زنی و ساخت سالن مسابقات 2000 هزار نفری و افتتاح مجموعه سوارکاری دورود تاکید کرد و اضافه کرد: دو شهرستان دورود و ازنا سالن چند منظوره مسابقات ندارند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی شرح داد: امسال برای ساخت سالن مسابقات هر دو شهرستان ردیف استانی اخذ و برای سالن مسابقات ازنا پیگیر تامین زمین هستیم.

گودرزی ادامه داد: انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان برای این دو پروژه ردیف اعتبار ملی اختصاص دهد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خواستار تامین اعتبار برای تکمیل استادیوم های تختی دو شهرستان، قرارگاه کوهستان طیان ازنا و ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاهای بزرگ ازنا و دورود شد.

وی گفت: سجادی وزیر ورزش و جوانان در بازدید میدانی از پروژه های در حال ساخت و گرفتن گزارش از نیازهای ورزشی دو شهرستان، برای تکمیل استادیوم چغابهرام دورود، چمن زمین فوتبال و سالن های استادیوم ورزشی تختی ازنا، قرارگاه کوهستان اشترانکوه و تکمیل سالن گیلجرد ازنا و چند زمین چمن روستایی و تامین تجهیزات هیئت های ورزشی دو شهرستان اعتبار لحاظ خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1907

به "تاکید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر تخصیص اعتبارات ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر تخصیص اعتبارات ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید