تیزر گوشی پوکو M4 پرو قبل از رونمایی منتشر شد

به گزارش مجله شرقیا، شیائومی میخواهد دو شنبه و در جریان نمایشگاه MWC 2022 از گوشی مالی خود با نام پوکو M4 پرو رونمایی کند. به همین دلیل به تازگی تیزری را از این محصول منتشر کرد.

تیزر گوشی پوکو M4 پرو قبل از رونمایی منتشر شد

روز دوشنبه، یعنی دو روز دیگر قرار است نمایشگاه بزرگ MWC 2022 مثل هر سال برگزار گردد. در این رویداد اتفاقات هیجان انگیز زیادی رخ خواهد داد چرا که بسیاری از شرکت ها در آن حضور پیدا می نمایند تا از محصولات خود رونمایی نمایند. یکی از این شرکت ها پوکو، زیرمجموعه شیائومی است که می خواهد از تازهترین گوشی مالی خود با نام پوکو M4 پرو رونمایی کند. محصولی که مدل استاندارد آن مدت ها قبل رونمایی و عرضه شد و حالا نوبت به مدل پرو رسیده که رونمایی گردد.

این گوشی طبق اطلاعات منتشر شده، از نمایشگری 6.43 اینچی بهره می برد که پنلی از جنس AMOLED دارد. وضوح این نمایشگر +FHD است و رفرش ریت آن هم به 90 هرتز می رسد. بعلاوه این نخستین گوشی از سری M پوکو به شمار میرود که پنلی از جنس AMOLED دارد. نمایشگر تمام گوشی های این سری LCD است و یکی از دلایل اصلی قیمت پایین آن ها هم همین به شمار میرود. البته بعید به نظر می رسد با وجود پنل LED در گوشی تازه، قیمت آن خیلی بالا باشد.

طبق گفته های منتشر شده از سوی پوکو، نمایشگر این گوشی می تواند به بیشینه روشنایی 1000 نیت برسد که برای یک گوشی مالی بی نظیر است. پشتیبانی از گاموت رنگی DCI-P3 هم در آن وجود دارد اما معین نشد نمایشگر چند درصد از گاموت رنگی را پوشش می دهد. پوکو بعلاوه مدعی شد این نمایشگر باکیفیت از استاندارد L1 Widevine هم برای نمایش محتوای FHD پشتیبانی می نماید.

راب کاربری این گوشی پوکو لانچر 2.0 است اما نمی دانیم کدام نسخه از اندروید در آن بکار گرفته شده است. امیدواریم برخلاف گوشی هایی نظیر ردمی 10A که شایعه های زیادی را در رابطه با آن می شنویم، سیستم عامل آن اندروید 12 باشد و نه 11.

از جمله قابلیت های این گوشی می توان به بهره مندی از جک 3.5 میلی متری، بلندگوی استریو، نبودتبلیغات و… اشاره نمود. پوکو اعلام نموده اطلاعات بیشتر مربوط به این گوشی را امروز منتشر می نماید حال باید دید حجم این اطلاعات چقدر است و تا چه میزان می تواند به ما در راستای فهمیدن معینات فنی این گوشی یاری کند.

هر چند اطلاعات غیررسمی منتشر شده پیرامون این گوشی از این موضوع حکایت دارد که برای نماینده مالی پوکو، تراشه مدیاتک هلیو G96 در نظر گرفته خواهد شد که در کنار تراشه گرافیکی Mali-G57 MC2 و 6/8 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2، وظیفه انجام امور پردازشی و گرافیکی را برعهده خواهند داشت.

بعلاوه تا به امروز با توجه به اطلاعات منتشر شده می دانیم روی پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. دوربین جلو هم با سنسوری به بزرگی 16 مگاپیکسل درون یک حفره کوچک در بخش بالایی نمایشگر تعبیه خواهد شد. باتری گوشی هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت که کاربر می تواند با شارژر سریع 33 واتی آن را شارژ کند.

اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول به صورت رسمی باید امروز یا نهایتا فردا منتشر گردد. بنابراین منتظر بمانید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2025

به "تیزر گوشی پوکو M4 پرو قبل از رونمایی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر گوشی پوکو M4 پرو قبل از رونمایی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید