جودوکار بدشانس ایرانی پاداش گرفت

به گزارش مجله شرقیا، تهران (پانا) - فدراسیون جودو ایران که به تازگی مدت 4 سال از سوی فدراسیون جهانی محروم شده است، پاداش تنها المپیکی این رشته را پرداخت کرد. این در حالی است که به علت محرومیت ایران، این جودوکار نمی تواند در المپیک حضور داشته باشد.

جودوکار بدشانس ایرانی پاداش گرفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، سایت فدراسیون جهانی جودو پس از گذشت یک هفته از خاتمه مسابقات قهرمانی آسیا امتیازات این رقابت ها را در رنکینگ جهانی و المپیک ثبت کرد و به همین دلیل اولین سهمیه المپیک برای جودو کشورمان به نام محمد محمدی بریمانلو ثبت شد.

بریمانلو که در مسابقات قرقیزستان با ایستادن در مکان پنجم 126 امتیاز کسب کرد و با ایستادن در مکان پنجم وششم رنکینگ المپیکی به وسیله سهمیه قاره ای، جواز حضور در بازی های المپیک 2021 توکیو را کسب کرد.

روز گذشته(شنبه) با حضور آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی جوانان، مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم های ملی، محسن ذکریا مربی تیم ملی جوانان و محمدمحمدی بریمانلو تنها نماینده تیم ملی جودو در المپیک توکیو جلسه ای برگزار گردید و در جلسه تصویب شد تا امروز(یک شنبه)مبلغ 15 میلیون تومان پاداش برای بریمانلو بخاطر کسب سهمیه المپیک و پنج میلیون تومان هم برای محسن ذکریا به عنوان مربی، پاداش پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1677

به "جودوکار بدشانس ایرانی پاداش گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودوکار بدشانس ایرانی پاداش گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید