حمایت بانک صادرات ایران از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش مجله شرقیا، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران و با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی، یکم تا ششم بهمن ماه برگزار می گردد.

حمایت بانک صادرات ایران از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، این بانک با شعار بانک صادرات ایران، حامی یار مهربان و به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران طی سال های گذشته به منظور تحقق مسئولیت اجتماعی خود در حوزه کتاب و نشر و ادامه حمایت از این رویداد عظیم فرهنگی، با تجهیز شبکه گسترده خدمات بانکداری الکترونیک از اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حمایت می نماید.

در این نمایشگاه که برگزاری آن با افزایش میزان یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) همراه است، دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی می توانند به وسیله سایت www.tehranbookfair.ir ثبت نام نموده و به صورت مجازی خرید نمایند تا سفارش آنها به وسیله پست ارسال گردد.

همچنین امکان ثبت نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از 18 دی ماه برای دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی فراهم شده و متقاضیان می توانند برای آگاهی از شرایط و نحوه ثبت نام به سایت www.ketab.ir مراجعه نمایند.

میزان یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 200 هزار تومان و برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها 250 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بانک صادرات ایران پیش از این در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی خود، ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال های گذشته، به وسیله انعقاد تفاهم نامه همکاری با خانه کتاب به حمایت از فعالیت های اهل قلم و پدید آورندگان آثار فرهنگی مبادرت ورزیده است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1446

به "حمایت بانک صادرات ایران از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بانک صادرات ایران از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید