حمایت نیکوکاران برای مشارکت در ساخت بیمارستان سرطان جنوب

به گزارش مجله شرقیا، پدر پیوند کبد ایران از نیک اندیشان عرصه سلامت دعوت کرد تا در ساخت بیمارستان سرطان جنوب به عنوان اقدامی مهم در توسعه خدمات رسانی به بیماران، سهیم شوند.

حمایت نیکوکاران برای مشارکت در ساخت بیمارستان سرطان جنوب

به گزارش خبرنگاران، سید علی ملک حسینی یکشنبه 14 مهر در جمع خبرنگاران، ضرورت ساخت بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور در شیراز را به عنوان یک اقدام مهم را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسوولان و نیک اندیشان بتوان به اهداف عام المنفعه بیمارستان رسید و با ساخت آن، باری از دوش بیماران سرطان برداشت.

او خواستار حمایت نیکوکاران از ساخت و بهره برداری این پروژه شد و گفت: اگر بخواهیم زندگی و عمر مفیدی داشته باشیم ،باید در اقدامات خیرخواستاره مشارکت کنیم تا فلسفه وجودی خود را در این کره خاکی کامل کنیم، چرا که یکی از راه های مهم رسیدن به خدا، مشارکت در کار خیر است.

رئیس هیئت امنای مجتمع درمانی ابوعلی سینا ادامه داد: در حال حاضر خیرینی در استان وجود دارند که نه تنها در عرصه درمان سهیم شوند بلکه نیت بلندشان موجب شده تا در مباحث علمی نیر مشارکت کنند.

او خواستار آینده نگری مسئوولان شد تا با افزایش وسعت مجتمع درمانی ابوعلی سینا بتوان برای آیندگان نیز گام های مهمی برداشت.

ملک حسینی با اشاره به تلاش برای راه اندازی یک دانشگاه بین المللی مرتبط با رشته پزشکی در کنار مجتمع درمانی ابوعلی سینا، هدف از این اقدام را جذب نخبگان و استقرار آنها در این مرکز، در کنار دانشجویان خارجی مطرح کرد و گفت: با این کار، زمینه فعالیت آنها در بیمارستان پیوند اعضا و سرطان جنوب کشور فراهم می شود.

او اظهار داشت: از آنجایی که امروزه از بیماری سرطان به عنوان یکی از بیماری های شایع یاد می شود، ضروری است که درمان و پیشگیری از آن به موقع تشخیص داده شود تا بتوان از پیشروی بیماری در بدن جلوگیری کرد.

پدر پیوند کبد ایران با اشاره به شیوع بیماری سرطان در جامعه، گفت: ضروری است افراد برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام بیماری سرطان به پزشک مراجعه کنند و از سلامت خود اطمینان یابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 456

به "حمایت نیکوکاران برای مشارکت در ساخت بیمارستان سرطان جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت نیکوکاران برای مشارکت در ساخت بیمارستان سرطان جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید