حکیم در ملاقات با سفیر فرانسه: دولت آینده عراق، دولتی موقت خواهد بود

به گزارش مجله شرقیا، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در ملاقات با برونو اپر، سفیر فرانسه در بغداد درباره تحولات اخیر عراق رایزنی کرد.

حکیم در ملاقات با سفیر فرانسه: دولت آینده عراق، دولتی موقت خواهد بود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دفتر رسانه ای حکیم ، در این ملاقات که در دفتر جریان حکمت ملی در بغداد برگزار گردید، حکیم تاکید نمود گروه های سیاسی برای تسریع در معرفی نخست وزیری که علاوه بر مقبولیت مردمی، از ویژگی هایی مانند توانایی و شایستگی برای مدیریت کشور برخوردار باشد، در کوشش هستند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه اضافه کرد: دولت آینده، دولتی موقت خواهد بود که برای برگزاری انتخابات زودهنگام در چارچوب قانون انتخابات عادلانه که به تصویب مجلس و کمیساریای جدید انتخابات به دور از تاثیرگذاری سیاسی رسیده است، کوشش خواهد نمود.

طرفین در این ملاقات همچنین درمورد گزارش سازمان ملل متحد درباره تظاهرات عراق، مناسبات دوجانبه میان عراق و فرانسه و لزوم تقویت این مناسبات در راستای منافع مشترک دو کشور گفت وگو کردند.

برونو اپر، سفیر فرانسه در بغداد در انتها بر حمایت کشورش از عراق در اعمال حاکمیت و اقتدار دولت، مقابله با چالش ها در مرحله فرارو و حفظ مسالمت آمیز بودن تظاهراتی که در آن مردم خواهان حقوق خود هستند، تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 610

به "حکیم در ملاقات با سفیر فرانسه: دولت آینده عراق، دولتی موقت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکیم در ملاقات با سفیر فرانسه: دولت آینده عراق، دولتی موقت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید