دیدار وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی با ایرانیان و تجار مقیم جمهوری قرقیزستان

به گزارش مجله شرقیا، وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی در دومین روز سفر به بیشکک، عصر امروز با ایرانیان و تجار مقیم جمهوری قرقیزستان دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی با ایرانیان و تجار مقیم جمهوری قرقیزستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مشهد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی که از روز پنجشنبه 21 شهریور به بیشکک پایتخت جمهوری قرقیزستان سفر کرده اند، عصر امروز با جمعی از ایرانیان و تجار ایرانی مقیم این کشور دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیشکک پایتخت جمهوری قرقیزستان برگزار گشت، برخی از تجار و تولیدکنندگان خراسانی مقیم قرقیزستان هم حضور داشتند و به صورت مستقیم مسائل و مسائل خود را در حوزه های اقتصادی بیان کردند.

در ابتدای این جلسه تجار ایرانی مسائل و مسائل مبتلابه خود را در حوزه های تجارت و ترانزیت از جمله مشکل کمبود واگن، بانکی، گمرکی، کنسولی مطرح و سپس وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی به مسائل مطرح شده پاسخ دادند.

نبود پرواز مستقیم میان مشهد و بیشکک از جمله مسائلی بود که از جانب تجار مطرح شد و استاندار خراسان رضوی برای پیگیری موضوع قول مساعد داد.

/ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 386

به "دیدار وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی با ایرانیان و تجار مقیم جمهوری قرقیزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی با ایرانیان و تجار مقیم جمهوری قرقیزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید