روایت احمدی بیغش از دلیل تحریم های جدید آمریکا

به گزارش مجله شرقیا، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است هرگاه جمهوری اسلامی اقدام جدیدی در حوزه دفاعی صورت داده و موجبات عصبانیت آمریکا را فراهم می نماید، آن ها تحریمی علیه ایران وضع می نمایند.

روایت احمدی بیغش از دلیل تحریم های جدید آمریکا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمود احمدی بیغش، در واکنش به تحریم های جدیدی که شورای امنیت ملی آمریکا در پی آزمایش موشک بالستیک از اعماق زمین صورت داد، گفت: هر اقدامی که منافع ملت ما را در پی داشته باشد، قطعا منافع دشمنان قسم خورده را به خطر می اندازد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر حفظ امنیت ملی و اهمیت دارا بودن سلاح های بازدارنده، گفت: وقتی آمریکایی ها موضع خصمانه علیه جمهوری اسلامی می گیرند به معنای عصبانیت آن ها بوده و قطعا آزمایش موشکی اخیر، منافعی برای ملت ما در پی داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه رزمایش نظامی اخیر که طی آن موشک بالستیک برای نخستین بار در جهان از اعماق زمین پرتاب شد، اظهار کرد: پیغام این اقدام، تقویت بنیه نظامی جمهوری اسلامی به صورت فزاینده به جهان است ضمن اینکه این دست آزمایش های نظامی هیچ منافاتی با منافع ملی همسایگان و خطری برای منطقه ندارد.

احمدی بیغش ادامه داد: از سوی دیگر به نمایش گذاشتن توان نظامی کشورمان در پی رزمایش های نظامی این پیغام را برای کشور های در سراسر کره خاکی دارد که هر کس بخواهد به منافع نظام جمهوری اسلامی خدشه ای وارد کند، با سلاح های مدرن و روز جهان با آن ها مقابله خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در انتها با بیان اینکه ایران هیچگاه آغازگر هیچ جنگی نخواهد بود و از سلاح های خود صرفا در حوزه دفاعی استفاده می نماید، گفت: ما فراتر از پرتاب موشک بالستیک از اعماق زمین پیش می رویم و به دشمنان قدّار خود نشان می دهیم آنچنان در حوزه دفاعی قدرتمند شده ایم که آن ها نمی توانند فکر لحظه ای جسارت علیه ملت ایران را در سر بپرورانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1157

به "روایت احمدی بیغش از دلیل تحریم های جدید آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت احمدی بیغش از دلیل تحریم های جدید آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید