وزیر خارجه پاکستان در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا: تنش با ایران به اقتصاد ما هم ضربه می زند

به گزارش مجله شرقیا، وزیر امور خارجه پاکستان در ملاقات با مشاور امنیت ملی آمریکا بر لزوم کوشش برای بهبود شرایط در منطقه تاکید نمود.

وزیر خارجه پاکستان در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا: تنش با ایران به اقتصاد ما هم ضربه می زند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان ضمن دیدار با رابرت اوبراین مشاور جدید امنیت ملی آمریکا با وی در مورد مسائل منطقه تبادل نظر کرد.

گزارش ها حاکی است قریشی ضمن تاکید بر ضرورت برقراری امنیت و ثبات در منطقه خاورمیانه گفت: چالش های زیادی پیش روی کشورهای مسلمان است.

قریشی گفت: ترامپ در ابتدای دوران حکومتش از تلاش برای برقراری صلح و ثبات در جنوب آسیا و خاورمیانه خبر داده بود و ما هنوز هم منتظر تحقق حرف های او هستیم.

وزیر خارجه پاکستان گفت: ما تمایل داریم روابط مالی خود را با آمریکا تقویت کنیم و به همین دلیل منطقه ای امن و با ثبات را لازمه گسترش روابط تجاری می دانیم.

معاون حزب تحریک انصاف تاکید نمود: اسلام آباد تمام تلاش خود را برای تقویت امنیت در منطقه انجام می دهد و خواستار کم شدن تنش های موجود است.

وی گفت: تنش با ایران و ناامن شدن منطقه آسیب های جدی به اقتصاد پاکستان و تمام دنیا خواهد زد از این رو تمام تلاش خود را می کنیم تا مسائل کم شوند.

قریشی سپس به موضوع کشمیر پرداخته و ابراز امیدواری کرد تمام کشورهای دنیا برای حل این مساله تاریخی اقدام نمایند و جان میلیون ها مسلمان ساکن این منطقه را فدای منافع خود ننمایند.

وزیر خارجه پاکستان اضافه نمود: به تلاش های خود برای برقراری صلح در افغانستان ادامه خواهیم داد و حداکثر تلاش خود را انجام می دهیم تا مرزهای شمالی ما امن شوند.

قریشی به دستور عمران خان با هدف نقش آفرینی برای کاهش تنش ها از ایران راهی عربستان و آمریکا شده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 719

به "وزیر خارجه پاکستان در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا: تنش با ایران به اقتصاد ما هم ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه پاکستان در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا: تنش با ایران به اقتصاد ما هم ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید