سازندگان برنامه BRAINSCRATCH به نکات جدیدی از ربوده شدن الناز حاج تعمیری اشاره نموده اند

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از هفته کانادا باگذشت 27 روز از ربودن الناز حاج تعمیری سرنوشت او همچنان مبهم است. جان لوردن یوتیوبر معروفی که برنامه BRAINSCRATCHرا با موضوع آنالیز معماهای حل نشده اجرا می نماید، می گوید به زنده بودن الناز امید دارد زیرا نوع آدم ربایی اجرا شده با اینکه وحشیانه بوده اما جنایتکارانه نبوده است.

سازندگان برنامه BRAINSCRATCH به نکات جدیدی از ربوده شدن الناز حاج تعمیری اشاره نموده اند

لوردن در برنامه خودش نکات دیگری نیز مطرح نموده است که مرور می کنیم:

  • با اینکه سه مرد سیاهپوست، یونیفرم پلیس داشته اند اما لباس آن ها کامل نبوده و صورت هایشان را نپوشانده بودند. کسی که به آنها دستور داده می خواسته الناز را زنده بگیرد و قصد کشتن او را دست کم تا آن موقع نداشته است.
  • همسایه های الناز از یک مرد ریش دار گفته اند که حوالی خانه او پرسه می زده است و پلاک پوشیده ماشینش آنها را به شک انداخته است. بعدها معین می گردد این ماشین دزدی بوده است. ماشین دوم که با آن الناز را می ربایند هم دزدی بوده است. این خط مشترک می گوید شاید آدم ربایی دوم به حمله اول ربط داشته است.
  • پلیس بعد از حمله اول به الناز می گوید پیش خانواده یا دوستی برود. او از ریچموند هیل به واسگا می آید که تنها 80 کیلومتر باهم فاصله داشتند.
  • واساگا (محل ربایش الناز) یک مقصد توریستی تابستانی است. در این شهر اگر زمان حضور آدم رباها بیشتر از چند ساعت باشد، می توان آن ها را ردگیری کرد.
  • خانواده می گویند روی چهره الناز جای زخم بزرگ این حمله هنوز بوده که نشانه ای برای شناسایی اوست اما عجیب اینکه از این چهره او تصویری منتشر نشده است.
  • اخبار الناز حاج تعمیری خیلی پوشش داده نشده است. در یوتیوب 15 برنامه پرطرفدار درباره آدم ربایی هست اما هیچکدام تا امروز این جرم را پوشش نداده اند.
منبع: خبرکانادا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2029

به "سازندگان برنامه BRAINSCRATCH به نکات جدیدی از ربوده شدن الناز حاج تعمیری اشاره نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان برنامه BRAINSCRATCH به نکات جدیدی از ربوده شدن الناز حاج تعمیری اشاره نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید