سفیر چین در تهران: کمک های پزشکی ارتش چین وارد ایران شد

به گزارش مجله شرقیا، سفیر چین در تهران از ورود کمک های پزشکی و بهداشتی ارتش چین به ایران برای مقابله با کرونا خبر داد.

سفیر چین در تهران: کمک های پزشکی ارتش چین وارد ایران شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، چانگ هوا سفیر جمهوری خلق چین در تهران امروز (پنجشنبه) از ورود محموله کمک های پزشکی و بهداشتی ارتش چین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایران خبر داد.

براساس این گزارش٬ این کمک ها شامل کیت های تشخیص کرونا٬ لباس های محافظ و ماسک های جراحی است که توسط ارتش چین برای نیرو های مسلح ایران ارسال شده است.

در پی شیوع ویروس کرونا در ایران٬ دولت و ملت چین اقدام به ارسال محموله های متعددی برای ایران کردند. یکشنبه 25 اسفند ماه یک هواپیما حامل بیش از 15 تن کمک های مردمی چین شامل 1512 کارتن کیت تشخیص، دستگاه اکسیژن ساز و تنفسی، مانیتور کنترل دمای بدن، دستگاه ضدعفونی بیمارستان، ماسک معمولی و N95، لباس، دستکش و عینک محافظ، مواد ضدعفونی به تهران ارسال شد و سه شنبه شب 27 اسفند ماه نیز کمکی به همین میزان برای ایران ارسال شد.

واحد قانونی ایمنی هسته ای چین نیز روز چهارشنبه 28 اسفند ماه محموله ای از کمک های بشردوستانه شامل 10 هزار لباس محافظتی قابل استفاده برای بیماران و کادر درمانی در شرایط ICU و همچنین چهار هزار و 500 ماسک محافظتی و 10 دستگاه اکسیژن ساز به سازمان انرژی اتمی اهدا کرد که این سازمان آن را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 882

به "سفیر چین در تهران: کمک های پزشکی ارتش چین وارد ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر چین در تهران: کمک های پزشکی ارتش چین وارد ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید