سلطانی فر: امیدوارم والیبال ایران روی سکوی المپیک 2020 برود

به گزارش مجله شرقیا، وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی والیبال کشورمان، پیروز به کسب مدال در بازی های المپیک 2020 توکیو گردد.

سلطانی فر: امیدوارم والیبال ایران روی سکوی المپیک 2020 برود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر درباره برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران تهرانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت: این مراسم به همت استانداری تهران و اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید. تجلیل از قهرمانان کار ارزنده ای است، البته قهرمانان پیش از پاداشی که امروز دریافت کردند، پاداش ویژه ای گرفته بودند.

وی اضافه کرد: در آستانه بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو هستیم و ورزشکاران به دنبال کسب سهمیه هستند. تا الان چهار سهمیه برای المپیک قطعی شده و امروز هم یک سهمیه دیگر می گیریم. ما کوشش می کنیم علاوه بر کسب سهمیه بتوانیم در رشته های دیگر از جمله کاراته و شمشیربازی هم مدال آور باشیم. امیدوارم چند ملی پوش کاراته روی سکو بروند و در شمشیربازی نیز این اتفاق رخ بدهد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین امیدوارم حماسه آفرینی های والیبال ادامه داشته باشد و این تیم روی سکوی المپیک برود. ما نیم نگاهی هم به موفقیت جودو و قایقرانی در توکیو داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 310

به "سلطانی فر: امیدوارم والیبال ایران روی سکوی المپیک 2020 برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: امیدوارم والیبال ایران روی سکوی المپیک 2020 برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید