تور استانبول: شرایط کامل پیش خرید خانه در استانبول

به گزارش مجله شرقیا، خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس قانونی که در سال 2012 در ترکیه به تصویب رسید، اتباع خارجی حق خرید خانه در ترکیه را دارند. بر اساس این قانون و اصلاحیه ای که در بند 35 قانون ثبت اسناد و املاک قانون اساسی صورت گرفت، اتباع خارجی بنا بر شرایطی که دولت مشخص کرده است، با خرید خانه در ترکیه، شهروندی ترکیه را نیز دریافت می نمایند. به همین علت تعداد افرادی که اقدام به خرید ملک در ترکیه کرده اند، در سال های اخیر افزایش فراوانی داشته است . بعلاوه امکان پیش خرید خانه در استانبول نیز وجود دارد.

تور استانبول: شرایط کامل پیش خرید خانه در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

اما شرایط پیش خرید چگونه است؟

چنانچه برای خرید ملک در ترکیه هزینه کافی را ندارید، می توانید با پیش خرید ملک مشکل را حل کنید. به این صورت با احتساب هزینه کمتر، صاحب ملک در ترکیه خواهید شد. حال شاید بپرسید چرا کسی باید واحدهایش را پیش فروش کند؟ ساده است. بعضی از شرکت های ساختمانی به جهت تامین هزینه های پروژه هایشان، اقدام به پیش فروش واحد ها می نمایند. بخاطر قیمت پایین آنها و بعلاوه امتیازاتی که برای خریدار قائل خواهند شد، این نوع خرید مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است .

تعدادی از شرکت های پیمان کاری ساختمانی با وعده مسکن مقرون به صرفه اقدام به پیش فروش واحد ها می نمایند. اگر پیش خرید ملک در ترکیه برای شما با استفاده از وام بانکی است، حتما در نظر بگیرید که امکان فروش خانه در صورت منصرف شدن از خرید را داشته باشید. یعنی اگرقبل از اینکه اقساط را پرداخت کنید، قصد فروش خانه را کردید، برایتان مسئله ای به وجود نیاید .

قوانین مربوطبه خرید ملک در ترکیه

در توافق نامه پیش خرید خانه که در دفتر رسمی اسناد و املاک تهیه و ثبت می گردد، ملک غیر منقول که خریدار قیمت فروش آن را به طور کامل و یا به صورت اقساطی پرداخت می نماید و در مقابل آن فروشنده، خانه را بعد از اینکه مبلغ مشخص شده را به صورت کامل و یا به صورت اقساطی دریافت می نماید، به خریدار تحویل می دهد .

نباید فراموش کنید در زمان پیش خرید سند مالکیت را باید دریافت کرد. در مواردی ممکن است خانه آماده شده و برای تحویل حاضر باشد، اما سند هنوز حاضر نباشد. در این شرایط خریدار حق استفاده از خانه را دارد .

پیش خرید خانه در استانبول چه مزایایی دارد؟

از آنجایی که برای خرید ملک در ترکیه باید مبلغی معادل 250.000 دلارآمریکا هزینه کرد، یکی از امتیازاتی که خرید خانه در ترکیه دارد پرداختی مبلغ پایین تر از این مبلغ است. امتیاز دیگری که پیش خرید خانه در ترکیه دارد این است که با وجود پرداخت مبلغ کمی می توان ملک را پس آماده شدن با سود قابل توجهی به فروش رساند .

از دیگر مزایای پیش خرید ملک می توان به گزینه های که برای خریدار حق انتخاب ایجاد می نماید اشاره نمود. بعنوان مثال در زمان پیش خرید می توان طبقه و واحد را انتخاب کرد و تغیراتی در خانه قبل از اینکه تکمیل گردد ایجاد کرد. نهایتا اگر شرکت پیمانکاری با بانک توافق نامه داشته باشد، می توان از وام بانکی نیز بهره ببرید .

برای دریافت مشاوره رایگان جهت پیش خرید خانه در ترکیه میتوانید به وسیله سایت سامان برقی اقدام نمایید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2013

به "تور استانبول: شرایط کامل پیش خرید خانه در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: شرایط کامل پیش خرید خانه در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید