قبض گاز رایگان برای کدام مشترکان است؟

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران: چگنی گفت: براساس بند (ک) تبصره 15 بودجه سال 1401، گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر به وسیله افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تامین میشود.

قبض گاز رایگان برای کدام مشترکان است؟

به گزارش صداوسیما، مجید چگنی در این باره اظهار کرد: حدود 935 هزار مشترک کمیته امداد از این بند قانونی استفاده می نمایند، بعلاوه مددجویان سازمان بهزیستی نیز 324 هزار مشترک هستند که در مجموع حدود یک میلیون و 260 هزار مشترک تحت پوشش این بند قانونی، گازشان رایگان است.

وی تأکید کرد: از کمیته امداد و سازمان بهزیستی درخواست کردیم مشترکان جامانده را به فهرست شان اضافه نمایند و اگر افرادی تحت پوشش این دو نهاد مهم هستند و هنوز از قبض رایگان استفاده نمی نمایند، معرفی شده تا به فهرست اضافه شده و تحت پوشش قرار بگیرند.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود 600 میلیون مترمکعب در روز رسیده است، اضافه نمود: از مردم عزیز درخواست می کنیم که با مصرف بهینه، این میزان را کاهش دهند.

چگنی تأکید کرد: در 24 ساعت گذشته، استان تهران بالاترین مصرف گاز را داشته و استان های خراسان رضوی، اصفهان و مازندران در رتبه های بعدی قرار گرفتند. امیدواریم مردم یاری نمایند که این میزان کاهش یابد تا در گازرسانی به سایر بخش ها از جمله صنعت، با محدودیت روبرو نشویم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2184

به "قبض گاز رایگان برای کدام مشترکان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبض گاز رایگان برای کدام مشترکان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید