قیمت گمرکی خودروهای وارداتی تعیین شد ، فهرست قیمت 22 خودرو وارداتی به ایران

به گزارش مجله شرقیا، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس saleuto.ir قیمت گمرکی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی به صورت قطعی اعلام شد.

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی تعیین شد ، فهرست قیمت 22 خودرو وارداتی به ایران
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - براساس اطلاعیه عمومی سامانه یکپارچه، قیمت گمرکی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی برای 12 خودروساز کشور اعلام شد.

فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی صرفاً بهای خودروها در مبادی ورودی است. این بدان معناست که هزینه ها و عوارض قانونی پس از ترخیص خودرو که شامل بیمه شخص ثالث، هزینه های شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، اسقاط خودروفرسوده، کرایه حمل و… به این قیمت ها اضافه خواهد شد.

قیمت خودروهای وارداتی بهمن موتور

دو خودرو هونگچی H5 و بستیون T77 از بهمن موتور در فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی حضور دارند. قیمت اعلامی برای هونگچی H5 مبلغ 2 میلیارد و 291 میلیون و 800 هزار تومان است. بهمن موتور پیشتر قیمت قطعی هونگچی را مشخص و معادل 2 میلیاردو 620 میلیون تومان مشخص کرد.

بستیون T77 بهمن موتور هم در مبادی ورودی گمرک، 1 میلیارد و 651 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد. بهمن موتور این کراس اوور چینی را در بازار خودرو کشور به قیمت نهایی 1 میلیاردو 890 میلیون تومان به فروش می رساند.

قیمت خودروهای وارداتی مشخص خودرو ایرانیان

مشخص خودرو ایرانیان فعلاً فقط تویوتا کرولا وارداتی را در فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی دارد. دو نسخه از این محصول تویوتا به وسیله این شرکت به بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد.

تویوتا کرولا با موتور 1.2 لیتری، یک میلیارد و 747 میلیون و 300 هزار تومان در مبادی ورودی گمرک قیمت گذاری شد. جالب اینجاست که گمرک ایران ارزش نسخه 1.5 لیتری این محصول وارداتی را نیز همین رقم اظهار داشت.

مشخص موتور ایرانیان پیش تر اظهار داشت که این محصول وارداتی را به قیمت 2 میلیارد و 15 میلیون و 800 هزار تومان به متقاضیان خرید آن می فروشد.

قیمت خودروهای وارداتی کوشا خودرو

کوشا خودرو با دو کراس اوور Seltos و Sonet در فهرست قیمت های نو گمرکی حضور دارد. قیمت مبادی ورودی KIA Seltos دو میلیارد و 155 میلیون و 100 هزار تومان اعلام شد.

قیمت گمرکی KIA Sonet نیز یک میلیارد و 747 میلیون و 300 هزار تومان (مشابه تویوتا کرولا مشخص خودرو ایرانیان) در مبادی ورودی مشخص شد.

شرکت کوشا خودرو، 30 آبان ماه، نخستین خودرو وارداتی کیا سلتوس را تحویل اولین مشتری خود داد. این محصول وارداتی کیا با قیمت نهایی 2 میلیارد و 625 میلیون تومان به فروش رسید. قیمت نهایی (مصرف کننده) کیا سونت هم از سوی کوشا خودرو، 2 میلیارد و 166 میلیون و 348 هزار تومان مشخص شد.

قیمت خودروهای وارداتی ماموت خودرو

جتا VS7 ماموت خودرو در مبادی ورودی گمرکی ایران 2 میلیارد و 22 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. این شرکت البته قیمت مصرف کننده این کراس اوور دو رگه چینی آلمانی را 2 میلیارد و 535 میلیون تومان مشخص کرد.

قیمت جتا VS5 در فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی یک میلیارد و 695 میلیون و 700 هزار تومان است. ماموت خودرو برنامه دارد تا این محصول وارداتی را به بهای دو میلیارد و 120 میلیون تومان به دست متقاضیان خرید آن برساند.

قیمت خودروهای وارداتی کرمان موتور

سه محصول وارداتی هیوندای کرمان موتور نیز در فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی حضور دارند. هیوندای توسان در مبادی ورودی یک میلیارد و 968 میلیون و 610 هزار تومان قیمت گذاری شد. کرمان موتور در نظر دارد تا این خودرو وارداتی هیوندای را در بازار خودرو کشورمان به قیمت دو میلیارد و 450 میلیون تومان به فروش برساند.

هیوندای النترا وارداتی این شرکت نیز در مبادی ورودی یک میلیارد و 757 میلیون و 530 هزار تومان قیمت گذاری شد. کرمان موتور (KTL) این محصول وارداتی را در ازای دریافت مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان به متقاضیان خرید این خودرو واگذار می نماید.

سومین محصول وارداتی KTL کرمان موتور، هیوندای اکسنت است. این خودرو در مبادی ورودی گمرکی یک میلیارد و 492 میلیون و 580 هزار تومان قیمت دارد. KTL قیمت مصرف کننده این سدان هیوندای را هنوز اعلام ننموده است.

قیمت خودروهای وارداتی سایپا

چانگان CS35 پلاس تیپ دو گروه خودروسازی سایپا در مبادی ورودی گمرکی 849 میلیون و 620 هزار تومان قیمت گذاری شد. این گروه خودروسازی Changan CS35 Plus تیپ دو را به بهای مصرف کننده یک میلیارد و 114 میلیون و 419 هزار تومان به مشتریان این خودرو می فروشد.

تیپ سه این کراس اوور چینی در فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی، 904 میلیون و 470 هزار تومان ارزش گذاری شد. البته گروه خودروسازی سایپا این تیپ از چانگان CS35 پلاس را به بهای مصرف کننده یک میلیارد و 182 میلیون 862 هزار تومان به بازار عرضه می نماید.

چانگان CS55 پلاس نیز به عنوان یک کراس اوور وارداتی، یک میلیارد و 117 میلیون و 700 هزار تومان در مبادی ورودی گمرکی قیمت دارد. سایپا بهای تمام شده این محصول را هنوز اعلام ننموده است.

قیمت خودروهای وارداتی ایران خودرو

ایران خودرو گرچه برنامه های بسیاری برای واردات خودروهای چینی به بازار خودرو ایران دارد، اما فعلاً یک محصول وارداتی این خودروساز در فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی مشاهده می گردد.

شاین مکس به عنوان یک سدان دانگ فنگ چینی در مبادی ورودی گمرک ایران یک میلیارد و 286 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. ایران خودرو هنوز قیمت مصرف کننده این سدان وارداتی چینی را اعلام ننموده است. اما فعلاً آن دسته از متقاضیان خرید شاین مکس وارداتی که اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده و در مهر ماه 1402 نیز نسبت به انتخاب این خودرو اقدام نموده اند، امکان واریز وجه دارند. بدین صورت که عجالتاً مبلغ 500 میلیون تومان از آنها دریافت می شد تا پس از 90 روز، زمان تحویل خودرو برا رسد. آخرین مهلت واریز وجه برای این خودرو 20 آبان ماه بود.

قیمت خودروهای وارداتی راسا موتور خاورمیانه

راسا موتور خاورمیانه خودروهای بسیاری از محصولات سوزوکی را به بازار خودرو کشور وارد خواهد نمود. فعلاً یک محصول سوزوکی سیاز از این شرکت در فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی حضور دارد.

سوزوکی سیار وارداتی این شرکت در مبادی ورودی گمرک ایران یک میلیارد و 155 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. راسا موتور خاورمیانه در نظر دارد تا این سدان وارداتی را به بهای مصرف کننده یک میلیارد و 430 میلیون تومان به بازار عرضه کند. اولین مرحله فروش سوزوکی سیاز، در پاییز 1402 و به وسیله سامانه جامع فروش خودرو وارداتی انجام شد.

قیمت خودروهای وارداتی پارسیان موتور مانلی

فیات 500 وارداتی شرکت پارسیان موتور مانلی، یک میلیارد و 833 میلیون و 500 هزار تومان در مبادی ورودی گمرکی قیمت دارد. این شرکت 29 آذر ماه سال جاری اظهار داشت که بهای تمام شده این خودرو وارداتی اروپایی، دو میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد بود. شرکت پارسیان موتور مانلی اظهار داشت که همه چیز برای تحویل نخستین سری از خودروهای فیات 500 در ایران آماده است.

قیمت خودروهای وارداتی فردا موتورز

جیلی آزکارا فردا موتورز به عنوان یک کراس اوور وارداتی چینی، یک میلیارد و 531 میلیون و 900 هزار تومان در مبادی ورودی گمرک قیمت دارد.

فردا موتورز که نسخه قدیمی جیلی آزکارا را در ایران به فروش می رساند به طور علی الحساب مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان را از متقاضیان خرید این خودرو دریافت می نماید. هنوز قیمت مصرف کننده این کراس اوور چینی در بازار خودرو ایران مشخص نیست. اما باید بدانیم که این نسل از جیلی آزکارا سال هاست که در بازار خودرو چین منسوخ شده است.

قیمت خودروهای وارداتی مکث موتور

مکث موتور سه خودرو در فهرست قیمت گمرکی خودروهای وارداتی دارد. قیمت ونوسیا D60 پلاس در مبادی ورودی گمرک یک میلیارد و 506 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شد. هنوز مشخص نیست که قیمت مصرف کننده این سدان وارداتی مکث موتور در بازار خودرو ایران چقدر است.

دومین محصول وارداتی این شرکت، ونوسیا Star نام دارد. این کراس اوور واردتی در مبادی ورودی یک میلیارد و 940 میلیون و 500 هزار تومان ارزش گذاری شد. مکث موتور هنوز شرایط فروش این خودرو را به طور رسمی اعلام ننموده است.

سومین کراس اوور وارداتی این شرکت ونوسیا Big V است که ارزش آن در مبادی ورودی گمرک ایران یک میلیارد و 676 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شد. زمان ورود به بازار و اعلام شرایط فروش این محصول هم هنوز مشخص نیست.

قیمت خودروهای وارداتی پارس خودرو

در حال حاضر پارس خودرو فقط یک محصول وارداتی در فهرست اعلامی قیمت گمرکی خودروهای وارداتی دارد. زوتی DL5 که آذر ماه سال جاری برای نخستین بار به اولین مشتریان این خودرو تحویل داده شد، 826 میلیون و 500 هزار تومان در مبادی گمرکی قیمت دارد.

اما قیمت نهایی و مصرف کننده این کراس اوور چینی، یک میلیارد و 50 میلیون تومان مشخص شد. پارس خودرو اظهار داشت که در فاز اول، 800 دستگاه از این خودرو به متقاضیان خرید آن تحویل شد. در فاز دوم هم قرار است حدود 2 هزار دستگاه زوتی DL5 وارد بازار خودرو کشورمان گردد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

قیمت ریسپکت 2 و شرایط فروش آن از سوی بهمن موتور اعلام شد / آنالیز تفاوت ها

قیمت فیات 500 پارسیان موتور مانلی اعلام شد

محکومیت قطعی بهمن موتور به 5 هزار میلیارد تومان جریمه به علت گران فروشی

قیمت گذاری خودرو به شکل دستوری حذف می گردد / قیمت خودرو آزاد می گردد؟

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات نو معرفی گردید

منبع: بیت ران
انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2311

به "قیمت گمرکی خودروهای وارداتی تعیین شد ، فهرست قیمت 22 خودرو وارداتی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گمرکی خودروهای وارداتی تعیین شد ، فهرست قیمت 22 خودرو وارداتی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید