متولیان لیگ کشتی در انتظار تصمیم ستاد مقابله با کرونا

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش با لغو رقابتهای جهانی 2020 صربستان، سازمان لیگ کشتی به این فکر افتاد تا پیکارهای دور برگشت لیگ را زودتر از موعد اعلام شده قبلی آغاز کند. بر این اساس قرار شد دور برگشت لیگ از اول آذرماه آغاز شود که البته این تصمیم بلافاصله بنا بر دلایلی با درخواست تعدادی از باشگاه ها تغییر کرد. بدین ترتیب زمان آغاز مسابقات برای دومین بار دستخوش تغییر شد و سازمان لیگ اعلام کرد پیکارهای دور برگشت با یک هفته تعویق یعنی از روز 9 آذر ماه آغاز خواهد شد.

متولیان لیگ کشتی در انتظار تصمیم ستاد مقابله با کرونا

در ادامه در حالی که پیش بینی می شد پیکارهای لیگ بطور قطع از تاریخ مذکور استارت می خورد و لیگ امسال به سرانجام می رسد، مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا همه چیز را در ابهام فرو برد! طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بر این شد با توجه به موج نگران کننده شیوع ویروس کرونا در کشور، یک دوره تعطیلی دو هفته ای و سراسری در کشور اعمال شود که طبیعتاً تمامی فعالیت ها از جمله لیگ های ورزشی را هم تحت تأثیر قرار می دهد.

بر این اساس ابهامات تازه ای در خصوص آغاز دور برگشت لیگ کشتی به وجود آمد که متولیان سازمان لیگ در واکنش به آن اعلام کردند: هر چند تمامی تیم ها و کشتی گیران در قرنطینه هستند و مسابقات نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود اما برای آغاز مسابقات، تابع قوانین کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. به همین دلیل هر تصمیمی که در این رابطه از سوی ستاد گرفته شود از آن تبعیت می کنیم و برای تاریخ جدید برگزاری لیگ در صورت تغییر، تصیمیم گیری خواهیم کرد.

به هر حال بحث از سرگیری رقابتهای لیگ برتر کشتی نیز به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و چگونگی تعطیلی دو هفته ای در استان های کشور گره خورده و باید طی روزهای اخیر منتظر اخبار جدیدی از زمان و چگونگی برگزاری لیگ کشتی باشیم.

به گزارش خبرنگاران، طبق آخرین اطلاعیه سازمان لیگ کشتی که قبل از مصوبه ستاد مقابله با کرونا به باشگاه ها ابلاغ شده، قرار است مراسم وزن کشی مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی 8 آذرماه انجام شود و دیدارهای دور برگشت این گروه نیز 9 و 10 آذرماه برگزار می شود. مراسم وزن کشی در گروه ب نیز روز 11 آذرماه و مسابقات این گروه هم در روزهای 12 و 13 آذرماه برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز مراسم وزن کشی دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف 15 آذرماه و مسابقات این گروه 16 و 17 آذرماه برگزار و وزن کشی گروه ب نیز 18 آذرماه و مسابقات آن 19 و 20 آذرماه برگزار می شود. در سرانجام نیز تاریخ برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ کشتی فرنگی روز 25 آذرماه و در کشتی آزاد 28 آذرماه اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1339

به "متولیان لیگ کشتی در انتظار تصمیم ستاد مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولیان لیگ کشتی در انتظار تصمیم ستاد مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید