محمدی راد: روز عجیبی برای ما بود، مسئولیت شکست بر گردن من است

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: بازی مقابل سایپا روز بد تیم ما بود و تا به حال چنین روزی را نه در تمرینات و نه در روز مسابقه در این فصل ندیده بودم.

محمدی راد: روز عجیبی برای ما بود، مسئولیت شکست بر گردن من است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رحمان محمدی راد، در خصوص شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان سایپا در این دیدار عملکرد فوق العاده ای داشتند و هیچ یک از ما تصور نمی کردیم که حریف اینقدر خوب بازی کند. این دیدار روز بد تیم ما بود و تا به حال چنین روزی را نه در تمرینات و نه در روز مسابقه در این فصل ندیده بودم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین اضافه نمود: باید از تماشاگران حاضر در سالن به خاطر نتیجه و عملکرد مان عذرخواهی کنم. مسئولیت این شسکت بر گردن من است و امیدوارم در دیدارهای بعدی آن را جبران کنیم.

وی گفت: ما در طول فصل همواره به بازیکنان خود گفته ایم که به تیم حریف احترام بگذارند و با استفاده از نقاط ضعف آنها، آنها را شکست دهند. متاسفانه در این بازی نتوانستیم مثل همواره عمل کنیم. البته سایپا نیز یکی از تیم های قدرتمند تیم است که بازیکنان بسیار خوب و توانمندی در اختیار دارد. صندلی اصلی این تیم در میانه جدول نیست.

مربی پیشین تیم ملی در خاتمه گفت: در این بازی توقعاتی که از خودمان داشتیم برآورده نشد و روز عجیبی برای ما بود. کسب چنین نتیجه ای در هیچ شرایطی برای ما قابل قبول نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 147

به "محمدی راد: روز عجیبی برای ما بود، مسئولیت شکست بر گردن من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: روز عجیبی برای ما بود، مسئولیت شکست بر گردن من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید