مدیران و معاونان شهرداری تهران واکسینه شدند؟

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران : مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: تا به امروز حتی یک مورد انجام واکسیناسیون کرونا بین مدیران و معاونان شهرداری تهران و اعضای شورای شهر به ما گزارش نشده است.

مدیران و معاونان شهرداری تهران واکسینه شدند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس،حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم درباره شائبه دریافت واکسن توسط بعضی مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران اظهارداشت: تا به امروز حتی یک مورد واکسیناسیون در این زمینه به ما گزارش نشده و آمار صفر بوده است.

وی اضافه نمود: واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا و سازمان پسماند اجرا شده و از دو روز پیش واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم که تعدادشان حدود 800 نفر است نیز شروع شده و در چند مرحله ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در شهرداری تهران گفت: بر اساس آمارهای رسمی تا به امروز 3 هزار و 52 نفر در شهرداری مبتلا به کرونا شده و 62 نفر نیز جان خود را از دست دادند که البته آمار غیررسمی بیشتر از این تعداد است چرا که بعضی از سازمان ها ممکن است آمار جدید مبتلایان متوفیان را به شهرداری اعلام ننموده باشند.

چوبینه بیان داشت: بر اساس آنچه که مدیران مربوطه در شهرداری تهران اعلام نموده اند سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را داشته اند.

وی گفت: شهرداری تهران برنامه ریزی هایی برای واردات واکسن انجام داده و این موضوع بزودی در صحن شورا مطرح می گردد تا هم بودجه مورد احتیاج اختصاص یابد و هم اعضای شورا نظرانشان را کامل مطرح نمایند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم اظهار داشت: در صورتی که شرایط برای تامین و خرید واکسن توسط شهرداری فراهم گردد قطعاً 300 هزار نفر از خانواده شهرداری تهران را با اولویت بندی در مقابل کرونا واکسینه می کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1652

به "مدیران و معاونان شهرداری تهران واکسینه شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران و معاونان شهرداری تهران واکسینه شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید