مسئولیت تیم فوتبال امید را می پذیریم، خواست کادر فنی برآورده نشد

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در واکنش به حذف تیم فوتبال امید ایران از مرحله گروهی انتخابی المپیک 2020 توکیو گفت: باید در خصوص تیم امید یک نگاه جامع داشته باشیم. نگاه نتیجه گرا مسئله ای از ما حل نمی کند.

مسئولیت تیم فوتبال امید را می پذیریم، خواست کادر فنی برآورده نشد

وی ادامه داد: تیم امید بستر تربیت کادر برای تیم ملی بزرگسالان است. همچنین باید موانع تیم ملی امید را هم ببینیم. تیم امید با عدم همکاری باشگاه ها روبرو شد. استیلی می خواست حداقل دو ماه بازیکنان در اختیارش باشد ولی این اتفاق رخ نداد و بعضی بازیکنان شب قبل از شروع اردو می آمدند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: باید این واقعیت را درباره رقبای خود که ازبکستان و کره جنوبی بودند قبول کنیم. به نظرم مجموعه تیم کوشش خودش را انجام داد. به نظرم ما ستاره کم نداشتیم و بازیکنان لایق بودند ولی در هماهنگی تیم مشکل داشتیم که آقای استیلی می گفتند باشگاه ها به او بازیکن ندادند تا اردوهای یک ماهه و دوماهه داشته باشیم.

صالحی امیری ادامه داد: در مجموع ما مسئولیت می پذیریم. هر نتیجه ای که به دست بیاید ما مسئولیت قبول می کنیم. باید ضعف ها را پیدا کنیم. پاک کردن صورت مساله هیچ کمکی به ما نمی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 730

به "مسئولیت تیم فوتبال امید را می پذیریم، خواست کادر فنی برآورده نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولیت تیم فوتبال امید را می پذیریم، خواست کادر فنی برآورده نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید