معاون علمی فناوری رئیس جمهور از الکامپ بازدید کرد

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور ظهر امروز از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ تهران بازدید کرد.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور از الکامپ بازدید کرد

وی با بیان اینکه برای بار چهارم در این نمایشگاه حضور داشته و خوشحالم سال به سال فعالیت استارت آپ ها در این نمایشگاه ها مطلوب می گردد، گفت: رشد استارت آپ ها به توسعه اشتغال و بالندگی اکوسیستم نوآوری کشور یاری می نماید و بر این اساس ما باید راه های بیشتری را برای حمایت از آنها پیدا کنیم.

ستاری با تاکید بر اینکه موضوع حمایت از ساختار شرکت های استارت آپی تنها حمایت های اقتصادی نیست، گفت: هیچ استارت آپی با وام شکل نمی گیرد و احتیاج به سرمایه گذاری دارد بنابراین کوشش ما این است که بتوانیم ظرفیت و بستر جذب سرمایه گذار برای استارت آپ ها هموار کنیم.

وی با تاکید بر استقبال مردم از اپلیکیشن های جدید و خدمات ارزان و قابل دسترس این نرم افزارهای کاربردی گفت: فعالیت بخش خصوصی و کسب و کارهای نو در حوزه اپلیکیشن به این معنی است که خدماتی که از سوی دولت گران بوده و یا غیرقابل دسترس است ازسوی استارت آپ ها و اپلیکیشن های بومی به صورت ارزان و قابل دسترس به مردم ارائه می گردد.

ستاری تاکید نمود: شکستن ساختار دولتی و سنتی زمان بر است و احتیاج به عزم پایدار و اراده جدی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 255

به "معاون علمی فناوری رئیس جمهور از الکامپ بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون علمی فناوری رئیس جمهور از الکامپ بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید