ناگفته های مرجانه گلچین از وضعیت بازیگران پیشکسوت

به گزارش مجله شرقیا، بازیگر سریال سه دونگ سه دونگ کفت: این شانس من است که کمتر بیکار می مانم، اما خیلی از دوستان شانس مرا ندارند و سالهاست که در خانه مانده و منتظر یک پیشنهاد بازی کوچک هستند.

ناگفته های مرجانه گلچین از وضعیت بازیگران پیشکسوت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش، مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور پرتعداد بعضی بازیگران جوان در عرصه بازیگری مخصوصاً سینما گفت: واقعیت امر بازیگران جوان وقتی به پیشکسوتان و وضعیت زندگی آن ها نگاه می نمایند به خود می گویند بعد از پنجاه سالگی قرار است خانه نشین شویم و به همین دلیل سعی می نمایند در جوانی تمامی انرژی خود را صرف نموده و سرمایه جمع نمایند.

وی به همین دلیل ادامه داد: همین اتفاق یعنی نبود اطمینان از آینده باعث می گردد که جوانان بازیگر در تعداد بسیار زیادی از آثار سینمایی تکرار شوند، شاید خودشان هم این تکرار را می فهمند، اما با دلایلی که در ذهن خود دارند ترجیح می دهند تکرار شوند، اما متاسفانه نتیجه این روند خانه نشینی در دوران سالخوردگی است.

بازیگر سریال سه دونگ سه دونگ درباره وضعیت بد معیشت بازیگران افزود: خدا را شکر می کنم که همیشه لطف خدا شامل حالم بوده و تهیه نمایندگان بنا به مخاطب پسند بودن آثار از من برای حضور در آثارشان دعوت می نمایند، اما در کل ما بازیگران از همین بازیگری امرار معاش می کنیم و به جز این هنر شغل دیگری را بلد نیستیم.

وی نبود صنفی منسجم برای بازیگران را ناامید نماینده خواند و اظهار کرد: این شانس من است که کمتر بیکار می مانم، اما خیلی از دوستان شانس مرا ندارند و سالهاست که در خانه مانده و منتظر یک پیشنهاد بازی کوچک هستند، متاسفانه انجمن بازیگران هم هیچگونه حمایتی از ما نمی کند و اصلاً از خودش نمی پرسد که اعضای این صنف که بازیگران هستند کجا هستند و چگونه به زندگی خود ادامه می دهند.

بازیگر سریال زوج یا فرد عدم اعتنا به بازیگران را ناگوار خواند و تاکید نمود: باور کنید اینقدر گلایه نموده ام که خودم هم از این تکرار خسته شده ام، اما واقعاً هیچکس نیست که به درد بازیگران رسیدگی کند؟، پشت پرده سینما و کلاً حرفه بازیگری اتفاقاتی در جریان است که صحبت های من و امثال من برایشان مهم نیست و به خودشان می گویند که بگذاریم هر چه می خواهند بگویند.

گلچین حمایت درست مسئولین فرهنگی از بازیگران پیشکسوت را لازم دانست و اظهار داشت: ما به شدت نیازمند این هستیم که از بازیگران حمایت گردد، اینطور نباشد که ما هرچه می گوییم برای هیچکس مهم نباشد، بازیگر نه تنها معیشتش از بازیگری تامین می گردد بلکه روح و روانش با بازیگری آمیخته شده و وقتی بیکار می گردد هیچ انگیزه ای برایش باقی نمی ماند به همین دلیل باید فکری اساسی برای بازیگران قدیمی کرد.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 541

به "ناگفته های مرجانه گلچین از وضعیت بازیگران پیشکسوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های مرجانه گلچین از وضعیت بازیگران پیشکسوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید